24 Eyl 2012

Bolu Abant Gezisi

   

                                    Merhaba Dostlar!

     Uzun süre görüşememenin verdiği hasretle sizi saygıyla selamlıyorum.İnşallah ayrı kaldığımız süre içinde bereketli vakit geçirebilmişsinizdir.Benim ayrı kaldığımız süreyi söylemiştim rahatsızlıklar dr- hastane ikilisi arasında geçti günlerim ama olsun çok şükür bugunumuze :) Şimdi iyiyim...

     Aslında size yazacak çok post ve foto birikti ama nerde diye sorarsanız yok tabii :/ hepsini yedim afiyetle oh...Tembellik,blogdan soğuma ohooo aldı götürdü beni.Annem hep derdi de inanmazdım gerçekten sağlık en değerliymiş ahh ahh anlamam biraz geç oldu maalesef neyse zararın neresinden dönülse kardır değil mi? Çıktığımız ufak geziyle azıcık sizi neşelendireyim haydi bakalım kemerleri takın!!! Bolu'ya gidiyoruz!! :)

  

     Bolu'ya daha önce gitmiştim ama Abant Gölü'nde konaklamamıştım,benim için farklılık oldu.Temiz havası,mis gibi doğası,etkinlikleri,hepsi ama hepsi beni kendime getirdi.Uzun süredir evde de durunca 4 nala gittim denilebilir. :D Çocuklu çiftlerin oldukça rahat edebileceği bir yer,en azından biz ettik :P Akşamları güzel faaliyetler var,çocuksuz gidip romantizmin gözüne vurulsa daha iyi olur ama yinede siz bilirsiniz. :) Teklif var ısrar yok :)





       Şekil-A 'da yine beni görüyorsunuz.Doğanın kucağında özdeşleşmiş.Rabbim bu güzelliklerden ayımasın inşallah.Ciğerlerimizi bol bol oksijen doldurup geldik,Bi' 3 ay gider bize inş. yani en azından öyle ümit ediyorum :)




           Eğer yolunuz düşer giderseniz bu enfes manzara önünde muhakkak foto çekilin ,kışın da ayrı bi güzelmiş ,çabuk donan biri olarak ben dayanamayacağım için benim yolum kışın düşmez tabii.Ama kürklü yeleği sırtında,sevdiği kolunda,bir fincan sıcak kahvesi elinde ''hehh işte o benim!'' diyorsanız ,kar manzarasında kesin gidin!





                                   Yeşilin her tonunu görebileceğiniz eşsiz doğa güzellikleri...





    Diyelim ki yürümeyi sevmiyorsunuz yada acaba gölün etrafında neler var merak ediyorsunuz.Gayet uygun bir fiyata keyifli bi tren sizi hotelinizin önünden alıp gölün etrafını gezdiriyor,çok keyifli,sazlıklar arasında ki ördekleri,kurbağaları görüyorsunuz,yorulmadan etrafı geziyorsunuz.Keyifli bir yolculuk cidden :))




         Böyle şirin teyzelerimiz var alış-veriş yapabileceğiniz tahta kaşıklar,bitkisel çaylar,yöresel buzdolabı magnetleri,mantılar...vs seçenek çok anlıyacağınız yakanızıda bırakmıyolar zaten sevdiklerinize ufak birer hatira götürebilirsiniz dönerken benim gibi.Hediyelere baktıkça da anarsanız fena mı? ;)     




          Finali de kendimle yapayım bari...Öyle çok şıkırdak falan giyinmedim ,zaten baştan eşim ,çantamızıda ufak almamızı şart koştuğu için gayet sportif bir haldeyim.En azından hedef yerini buldu kafa dinleyip ,huzur için yapılan gezimizden olumlu sonuçla döndük :) Arayı açmamayı diliyorum,dua ediyorumda yeni bir yerlere gideyimde hem size hem bana yarasın! O zaman yeni bir postta görüşmek üzere esen kalın diyorum...  

13 yorum:

  1. Gecmis olsun öncelikli. Boluya gitmek hep aklımda ama bir türlü kısmet olmadı. Fotograflar müthiş,sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. canım geçmiş olsun.. seni ve yazılarını çok özledik :)

    YanıtlaSil
  3. Kışın gitmis biri olarak mukemmel manzarasi var diyorum:)))gecmisler olsun kuzen,Allah saglikla sevdiklerinle huzur icinde yasamayi yaslanmayi nasip etsin...

    YanıtlaSil
  4. ALLAH TAN acil şifalar inş.

    biz balayımızı burada geçirmiştik .. gerçekten süper ... bide çocuklu deneme yapmayı çok isterim ...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tugbacigim seni coook özlemistik. İyi ki geldin:)) keyifli bir gezi oldugu belli oluyor, insallah artik bol bol gez. Rabbim saglik, huzur versin. Öpüyorum cok...

    YanıtlaSil
  6. Abant bana en huzur veren yerlerden birisi. Resimlere bakarken de huzur buldum..
    Size de çok geçmiş olsun.. Rabbim şifa versin

    YanıtlaSil
  7. Yorumlarınız için hepinize cok tsk ederim.Saglık yonunden suan daha ıyıyım yaza nazaran...Eger imkanımız olursa hepınızle gorusmek ısterım,bıkac davet gelmıs yazın mail adresime ama tabıkı ben onların hıcbırını cevaplayamadım :( inş. en kısa zamanda gorusurz hepınıze selamlar :)

    YanıtlaSil
  8. abantta nerde kaldınız keşke onu da yazsaydın yorumlarını yaz bence kaldığın yerle ilgili


    bu arada help me tuğba :/ aşağıdaki kombin fotoğrafına tıklayıp yorum yazar mısın kombinle ilgili? olumlu yorumlarına çok çok ihtiyacım var :/ https://www.facebook.com/photo.php?fbid=456282741097915&set=a.456282721097917.101538.129354403790752&type=3&theater

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,blogunuzu henüz fark edebildim.Abant deyince de yazmada geçemedim.İzeet Baysal mezunuyum.Boluya uğramayalı yıllar oldu.Resimleri görünce anılarım canlandı.Ayrıca bloğunuzu takibe aldım.Ben de beklerim.Muhabbetle

    YanıtlaSil
  10. Good article! We will be linking to this particularly
    great post on our site. Keep up the great writing.

    Feel free to surf to my site; titleist golf balls reviews

    YanıtlaSil
  11. I'm really enjoying the theme/design of your website. Do you ever run into any web browser compatibility issues? A few of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any tips to help fix this problem?

    my weblog :: australian masters golf 2009 leaderboard

    YanıtlaSil
  12. Merhaba! memleketime gitmişsiniz ne güzel az gezmedik, az piknikler yapmadık oralarda bende çok özlemiştim teşekkürler paylaşımınız için. Geçmiş olsun bu arada inşaAllah şifa olur abantımın temiz havası! :)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Tuğba nerelerdesin..
    Bırakma blogunu yaz yine lütfen..
    Haksızlık bu.. Hem blog yazmayı sevdirip özendirip sonra da keyifli yazılardan mahrum bırakmak.. Evet.. Kesinlikle haksızlık..

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)