12 Mar 2012

Bir Karadeniz Lezzeti:Mihlamaaa

                                                      Merhaba Dostlarım!!!
    Biliyorum  nerelerdesin sen diyeceksiniz,arayı çok açtın diyeceksiniz,hepsinde haklısınız.Doğru söze ne hacet!   Üst üste gelen sağlık problemleri biraz beni zorlasada çok şükür daha iyiyim şimdi.Arada böyle küçük imtihanlar olucak ki insan sağlıklı olduğu günlerin,neşeli olduğu günlerin kıymetini bilsin.Neyse sizi de üzmeyeyim gelelim konumuza blog dünyası farklı kapılar açıyor.İşte bunlardan biri! Çoğumuzun da İstanbul'da olması  görüşmeleri artırıyor tabii.Meyye buluşması ardından Modanisa derken kaynaştık.İşte bu dostluklardan biri geçenlerde şirin bir kahvaltıya dönüştü,biliyorsunuzdur artık kahvaltıları çok sevdiğimi :) Tekrar söylemiyorum :) Evettt buyrun bakalım neler yapmışız :)


          Ben yine ,yeniden şeker kız Candy edalarında :) Farklılık olsun dedim yeşillere büründüm.Aslında farklı bir kombin yapmıştım daha sonra vazgeçtim.Onları da ileriki günlerde koyarım inş.Mazur görün :)


Ta taaa ev sahibemiz Seby Fashion Sağolsun çok güzel ağırladı bizi,eline -koluna sağlık tekrar.Mıhlamayı yaparken içimin yağlarıda peynir gibi eridi ahh ahh bandır bandır ye :)



     Allah aşkına şu görüntüye ne demeli?? Yada dememeli,hımmm bayıldım,enfesti! Biliyorum size söyledim mi ama ennn sevdiğim memleket Rize'dir,niye bilmiyorum ama öyle..Kadınları çok güçlü,akıllı,babannem diyeli çulunu sudan çıkarabilen kadınlar.Belkide ondandır beğenmem...Yöresel lezzetlere de ilgim olduğundan ayıla bayıla yedim :)    Doğuya Yolculuk  adlı yazımda da bahsetmiştim farklı yerlerin damak tadı hoşuma gidiyor.Doğuya gittim gördüm kimbilir belki birgün Karadeniz turuna katılırım, fena olmaz ?? :)



Serap bizim için döktürmüş sağolsun...



Bakın burda kim vaaaar!!! Feyza'da (byfeyzaunlu) konuklar arasında ,cepten haberlere devam tabii,teknolojisiz olmaz ;)


Herkes şık,herkes çok güleryüzlü :) Yeni dostluklar,arkadaşlıklar,seviyorumm kız-kıza toplantıları :)
Saliha arkadaşımızda yine buluşmalardan tanıştığım bir arkadaş,çoraplarını sevdimmmm !!!



Acaba ne kaynatıyoruz?? Biçki-dikiş-nakış diyormuşum :Pp Kumaş konuştuk ama öyle demeyin bakın kartela da arkamda ;) Nostaljik olanları gözüme kestirdim,birkaç model çizmem lazım :)


Ve tatlılar ennnn sevdiğim kısımmm :)) 



Finalde benden gelsinnnn,,yeşillerimle beraber objektife kocaman bi gülmseme! Yeni postlarda görüşeim Fotolar hazır aslında çok konu birikti,sıraya sokmam lazım.Takipte kalın.Sizi seven blogger ablanız ;)  Allaha emanetsiniz ;) Bana da dua etmeyi unutmayın,iyileşeyim döneyim çarçabuk!

25 yorum:

  1. ilk ben :)cok guzel bı yazı olmusssssss takıp edıyorum ben senı :)sende benım bloguma bı ugra cok sevınırımmm
    görusmek uzere :)dualarımda olucaksın İnşallah

    YanıtlaSil
  2. muhlama çok severim....
    bayılırım....
    sırf bunu yemek için kahvaltıya anneme gittiğim bile oluyor...
    ben pek tuttturamıyorum
    afiyet olsun kızlar...........
    bu arada rengarenk babetlerinize bayıldım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hersey enfes gorunuyor her ne kadar mihlamanin ne oldugunu bilmesem de :))) afiyet oldugu kesin :) sizler de harika gorunuyorsun, masaallah hepinize :)

    YanıtlaSil
  4. öncelikle Allah'tan acil şifalar diliyorum. :) Mıhlamayı hayatımda hiç yemedim :( Çok yağlı sen yiyemezsin dediler :( Doğru mu??? Blog dünyası harika :) Biz de yepyeni arkadaşlıklar kurduk :) Gezmeler düzenliyoruz sürekli :) Çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  5. yeşiller yakışmış canım. Sofra da bir harika..

    YanıtlaSil
  6. merhaba blogunuzla bi kac dk once tanistim ve cok begendim dikkatimi ceken sattigin esarplar ben balikesirde yasiyorum ve bu esarplardan nasil alabilirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. bayılıyııııım mıhlamaya tabi güzel yapılırsa zati kıskanıyorum şu kız kıza buluşmaları mıhlama olunca işin içinde iyice çatladım şu oturduğum yerde :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba sizinle geçen haftalarda gazetedeki haber vesilesiyle tanıştım. Siz ve diğer arkadaşlarınızla. Yaş ortalaması bana göre biraz küçük ama yine de ilgiyle takip ediyorum yazdıklarınızı, yaptıklarınızı ve paylaştıklarınızı.
    Bir Rizeli olarak ben de bayılırım muhlamaya. Size de afiyet olsun. Dostluklarınızın daim olmasını dilerim. Ayrıca ayakkabılarına da bayıldım çok yakışmışlar.
    Rabbim acil şifalar versin. Paylaşımlarınızı bekliyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Afiyetler olsun bu hafat sonu kayınvalideme yaptım yedik bizde aynısından=)))Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  10. yeşiller yakışmış. babetlerin ayrı bi güzelll

    YanıtlaSil
  11. çok güzelsinişz maşallah masada süper ama kıskandımm ben sizi yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Bensiz güzel bir gün ha...Hiç mi anmadınız beni söyleyin bakalım :)) Hepinizi çoook seviyorum ya

    YanıtlaSil
  13. herşey çok güzel görünüyor canım,çok tatlısınız.yine görüşebilmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  14. canım benim iyileşte dön sahalara derken baktım yeni yazı gelmiş:)))ne güzelde anlatmışsın...iyiki tanımışım seni...iyiki gelmişsiniz.çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  15. Durnik'in dunyası* tsk ederim yine bekleriz ;)dua için Allah razı olsun

    gurme şirine* tsk ederiz,ben de cok seviyrm renk renk :)

    edibe* tatlım,mıhlama (kuymak) tereyag,mısır unu veya normal undan yapılan bır cesıt yemek,içine peynırde katılıyor,sıcak sıcak yenıyor :) tavsıye ederrm

    işterenklihayat* evet bıraz yaglı ama her yemegın bır ozellıgı var onunda o.40 yılın başı okdr yagdan bişick olmaz ;)

    gunlukcugum* tsk ederim...

    mehtap* yine bekleriz :) duzeleym inş. yenı yazılar gelecek

    YanıtlaSil
  16. elifnaz* begenmene sevindim :) şal&eşarpları facebook sayfamdan satıyorum.VERA Şal&Aksesuar renklere ordan bakabılırsın ;) yorum yaz gonderelım :)

    nilerk* öyle deme :) üzülürüz,inş. sizlerlede görusrz,bı mıhlamada ozmn yeriz :)

    Öğretmenin mutfagı* Yaş bakmayın,nemli olan gönüllerimiz ortak olsun,her daim beklerz,bende ugrarım :)ıyı dıleklerınız ıcın tekrar tskler

    yaşamsal ganimetler* sizede afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  17. ikiikizannesiyim* cok tsk ederim

    mutlu et* kıskanmayın hep beraber boyle anları paylasalım işte onun için koyuyorum :)

    zehra gorgulu* unutmadk seni,bıdahakı sefere inş zehracım :)

    serpil* tsk ederim :)

    srpbykylmzr* eline saglık tekrar tatlım,ıyı olunca dönücem sahalara,dua et

    YanıtlaSil
  18. maşallahhh çok tatlısın yaaa
    http://otantikgiyim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. merhabalar sizi yeni buldum ve bundan sonrada takip ederim bol bol.bi karadenizli olarak mıhlamayı yemenin nasıl bir haz olduğunu bildiğimden sizin duygularınızı ii anlıyorum:))

    YanıtlaSil
  20. I love уouг blοg.. νеry niсe сοlοrѕ
    & theme. Did yοu create this ωebѕіtе yoursеlf or diԁ you hire sοmeone to do it
    fοr you? Рlz respоnԁ as Ӏ'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. kudos

    My page - sports betting sites
    Here is my website :: bet a game

    YanıtlaSil
  21. I always used to ѕtudy post in nеωs рapегs but
    now as I am а useг оf internet thus from now I am using net for content, thanks tο web.


    Feel frеe to surf to my ωebpage; SEOPressor

    YanıtlaSil
  22. Tesettürden biraz nasiplenseniz fena olmaz. Kursu olsa, siz zenginler onun da kursuna giderdiniz. Ama en azından tesettürle ilgili biraz araştırın derim.

    YanıtlaSil
  23. Ηowdy terrific wеbsite! Dοes running a blog ѕimilar
    to this taκе a lаrge amount of work? I have abѕolutely no κnοwleԁge of cоԁіng hoωevеr
    I waѕ hopіng to start mу оωn blog in thе near futurе.
    Anywaуs, if you hаve any гecommendations or techniques foг new blοg оwners please ѕhагe.
    I κnοw thіѕ is off subject neνertheless Ӏ just had to ask.
    Many thanks!

    Alsο visit my page - SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  24. Yediğiniz şey mıhlama değil MUHLAMADIR Karadeniz'de böyle telaffuz ederseniz gülerler bilin istedim (::::

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)