23 Şub 2012

Kürk Yelek Kombini ve Kahvaltı

                                                           Selamun Aleykum Kardeşler !
   Dün akşam Fetih filmini izlediğim için girişide böyle yapayım dedim (: Filmle ilgili görüşlerimi  facebook sayfamda paylaştım.Gelelim yeni yazımıza bugün hızlı ve enerjik başladığım için güne o şekilde devam etti,hazır böyle cimcimeliğim üstümdeyken bir post yazayım, tam olsun dedim.Havalar açmak üzere malum, aldığım kürk yelekle kombin yapmıştım ama foto paylaşmamıştım o yüzden bahar gelipte yelek giyilmeyecek duruma gelmeden koyayım dedim.Üstüne üstlük kahvaltı daveti de gelince ; ballı ekmeğe birde kaymak sürülmüş gibi hissettim (: Hem nacizane kombinimi hemde sıcak kahvaltı sofrası için postumuz hazır.O zaman ne duruyoruz?? Buyrunn bakalım (:


Ta taa! Ben yine,yeniden 34905 kez elini-kolunu nereye koyacağını karar verememiş,yine klasik durmuş :) Uzun kış günlerinde giymeyip şimdi simsiyah giyinip Cem Yılmaz'la -Yargıcı arası bişey olmuşum.:) Bari kürk yelekle hareketlendirelim dimi? Aslında siyahı renk olarak çok seviyorumda sanki enerji olarak bana gitmiyor,benim rengim fuşya,turuncu,pembe,mavi fln olmalı ,diyeceksiniz ne kaldı ki? Haklısınız ; kahveleri sona atıyorum,kesinlikle renklerin yansıması oluyo insanda,ne bilim altın sarısı,mor,fuşya fln giyince iyi hissediyorum yada bende bi tuhaflık var :))) Evet evet son seçenekte olabilir. :))



   Eskiden gazeten falan çıkardı kağıt bebekler,yanlarında ki gündelik kıyafet,pijama,party elbisesi ( ne demekse),forma..vs üstüne giydirirdik.90larda çocuk olanların bildiği bir oyundu.Böyle ön-arka durunca resimlerde, aklıma o kağıt bebekler geldi,hey gidi bide kupon biriktirirdik :) Şimdi bu ön-arka olayını sadece çizim yaparken kullanıyorum,detayları açık göstermek için.Neyse konu nerden nereye geldi bu da yine ben işte karalar bağlamış :)



Kahvaltı sofrasından bir kare.Rabbim olmayan herkese versin,elimizde ki nimetler için ne kadar şükretsek az.Blogda birkaç kez bahsetmişimdir 3 öğün yemekten en çok kahvaltıyı severim diye.Sabahın enerjisi,camdan giren güneş ışığı,mis gibi çıtır ekmek bir de sevdiğin dost varsa o kahvaltı benim için uzar gider,keyifli sohbet,şen kahkaha kahvaltının olmazsa olmazı :)



Aslında menü sıcaklarla birlikte çok genişti ama hızlı hızlı ,soğumadan servis yapıldığı için onları çekemedim.Yinede misafir çağıracaklara,çeşit olarak ne koysam acaba? diye düşününlere fikir olabilir diye çektim sizin için :)



Haşhaşlı Çörek
Patatesli Rulo Börek
Yumurtalı Mantar
Pazı Turşusu Kavurması
aklımda kalanlardan .Hımm
Tekrar yapanların ellerine sağlık :)



            Babaannemin yorumunu söylemeden edemicem size: ''O ne üstündeki ? Koyun postu gibi ''  :))  Vallahi ömrünüzde görebileceğiniz en enteresan babanneye sahibim,hala gülüyorum :)  :)


Kürk yelekle saadet dakikaları :)



     Finalde yine papuçlardan olsun :)) Görüyorsunuz Hakan Akkaya'yı dinlemişim opak çorap giymişim.Eleştirilere maruz kalmamak için :Pp Ten rengi çoraba hayır devam ediyo :) Neyse İyi Hafta sonları diliyorumm dostlar.Birazcık yüzünüzde gülümseme oluşturduysam ne mutlu bana :)

                                                       ** Modayla kalın-sevgiyle kalın**

16 yorum:

  1. oyy oyyy o nasıl bır sofradır oyle hersey cok guzel gornuyor bu arada sende cok sıksın ama dedgın gıbı senı canlı renkler daha guzel gosterıyr..

    YanıtlaSil
  2. Tuğba cım evet sana fuşya çok yakışıyor ama resimde gördüğüm kadarıylada siyahta üzerinde (özellikle kürkle) çok hoş durmuş ben beğendim canım:)

    YanıtlaSil
  3. hayran oldum babaannene, bende öyle bir tane vsr, çok komikti söyledikleri. Sofran harika, kahvaltıya boşuna altın dememişler dimi ama. güne iyi başlamanın en iyi yolu. yüzüğünde kombinin de çok güzel , gülerek giyin

    YanıtlaSil
  4. haticinpepelasi* Çok güzel dimi? Sabah sabah bakınca iştah tavan yapıyor (:Çok tsk ederim

    kubraktkl* Fuşya dimi? Hastayım zaten rengine (: siyahında yeri ayrı işte,tsk ederim tekrar

    Mehtap* Babannem türünün son ornegı :) inş. bırgun sizlerler kahvaltı yaparız.Yüzüğü begenmene sevindim,tekrar tskler

    YanıtlaSil
  5. Maşallah Kürkün çok şık durmuş bence siyahın yeride ayrı :)

    YanıtlaSil
  6. ah o babaannesozleri !rabbim sagliktan afiyetten ayirmasin...
    kurk severim cokta yakismis ama ben giyinemeyenlerdenim...

    YanıtlaSil
  7. gülümsemeyle kalmayıp bi kahkaha patlattım valla okuyunca,babannen çok tatlı olmalı yaa.ama yeleğinde süper bu arada koyun postu gibi olsada.

    YanıtlaSil
  8. merhaba tuğba hanım bende blogumu yeni açtım bende takip ettiğim blogların profilimde görünmesini istiyorum nasıl yapabilirim acaba szi samimi buldum ve yardım isteme ihtiyacı buydum :) tşkler şimdiden

    YanıtlaSil
  9. merhabalar...sofraya bayıldım hani ekrandan içeri dalasım var o derece...babaanneye gelince benim babaannemde rahmetli çok komediydi...eskiden telefon sapıkları çok arardı...numara görünmesi diye birşey bilmezdik...sapığımız bir kızcağızdı...o kızı tam 1 saat esir etti...hala hatırlıyorum...o gün bizdeydi telefonu annem açmıştı başedemedi ...kapattı..kız sonra tekrar aradı babaannem aldı telefonu ve kızı tam 1 saat esir etti....o ona söylüyor o ona söylüyor...ikiside susmuyor...annem hatırlıyorum abdestli namaz kılacak okadar güldükki ...annemin gözünden yaş geldi...abdest tazelemek zorunda kaldı o derece bir babaannem vardı...bende ona benzemişim hazırcevaplığım konusunda :)))

    YanıtlaSil
  10. s.a uzun zamandır takip ediıyorum sizi. ama yorum yazmak buguneymiş. yine çok şık olmuşsunuz. fakat ne yaptıysam sıyak başörtuyu ve kurkumsu şeyleri kendıme yakıştıramıyorum....benımde uzun zamndır aktıf olmayan ama aktifleştireceğim bir bloğum var artık beklerim her zaman. sizi izlemeye aldım.

    YanıtlaSil
  11. birde ben birşey soracağım size...size yada diğer blog arkadaşlara yorum bırakıyorum mesela. kız annesi olmak guzel başlığıma tıklayınca google profılım çıkıyor dire. ben biryerlerde birşey yaptım ama bılmıyorum. neden benımde ismime tıklayınca direl bloğum çıkmıyor....

    YanıtlaSil
  12. Tuğba cim adasim..sen de kombininde kahvaltıyı geçmeden olmaz hepsi şahane.ben yeni blogcuyum ama bana da beklerimmm

    YanıtlaSil
  13. merhaba,daha önceki postlarından ümraniyede olduğunu okumuştum.ben o meşhur kumaşçılar nerede onu soracağım sana.adres yardımı istiyorum..

    YanıtlaSil
  14. Kürk yeleklerinizi skinny jeanlerinizi, dar keten pantolonlarınızı giyip üstüne yeleğinizin rengine yakın ince bluzlarınızıda giyerek ve ince bir kemer takarak kombinlemenizi tavsiye ederim böylece kürkünüzle olduğunuzdan kilolu göstermezsiniz. platformlu ayakkabınız ve kol çantanızla şık görünebilirsiniz. hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  15. kürk yelekleri çok seviyorum:)
    sana da çok yakışmış.
    konbinini çok beğendim:)
    bende beklerim,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  16. beyza* ayarlardan yapıyosun tatlım

    mervişko* Türkiyede sagolsn alem babanne cok :) daha ne malz cıkar kimbilir,herzmn beklerm bloga tskler ;)

    kızannesi olmak güzel* bence her renk herkese yakısır,yeterki kombinlenebilsin.soruna gelınce bızımde oyle oluyo hata yok ;)

    tuuba* inş yeni bloglara bakyrm sanada gelicem ;)

    güzel şeyler dukkanı* umranıye carsıda in,kime sorsan gosterırler br sokak boyu kumascılar ıstedgn cesıt,fıyat ;)

    Adsız* Öneriniz için tskler dikkate alınacak...

    Kübranın Günlüğü* cok tsk ederim,bgenmenize sevındm,inş ugrıcam ;)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)