18 Şub 2012

GOSSIP GIRL-Stil Rehberi

                                               Selamlaar,Hörmetler ahali :)
     Bugün farklılık yapıp size sevdiğim bir tarzı göstericem.Renkli giyim tarzı,enteresan aksesuarları,çorapları,kalem etekleriyle Gossip Girl dizisinden tanıdığımız Blair karakteri.Bu kızı çok sevdiğimi daha önce söylemişmiyidim? Söylemediysem şimdi yeteri kadar belli edicem zaten love love love <3 Haydi başlayalım :)


Kim giyinmesine yardımcı oluyosa tebrik ediyorum gönülden,cape yani pelerin de çok sevdiğim için bu yeşilede bayıldım,sizde pelerin seviyorsanız önceki postumda favorilerimi paylaşmıştım onun şuraya  tık tık 
Yook biz üstündekini beğendik diyorsanız ,online satış yapan bir yer var aynı ürünleri satıyor onun içinde bu  buraya tık !



Çorabı beğendiğimi söylememe gerek yok herhalde :)



Siz de şuan kırmızı lacivert uyumuna bakıyorsunuz değil mi? :)



Ekose üstüne desenli bişi giyinmek?? Sanırım renkten kurtarıyo işi,eteğin arka detayını gördünüz mü?



Beldeki fiyonk detayına dikkat dikkat! Fırfırlı gömleklerle kolye takınca biraz kaba durduğu için bu papyon fikride kafama yattı.Sizinde bu şekilde bir gömleğiniz varsa değerlendirilebilir.Koyu saçada kırmızı taç mikemmel ;) Laf aramızda Esmer hatunları , gözleri büyük olanları çok beğeniyorum,orjinale yakın olanları özellikle :) Belki klasik olucak ama başta Türkan Şoray olmak üzere Fahriye Evcen,Merve Boloğur...Yabancılardan da Aiswarya Rai,Salma Hayek,Leighton Meester...gibi daha vardı ama unuttum bey olsam bunların posterlerini alırdım herhalde :)



   Bu ara kafam yeşile gidik,dolabımda hiç yeşil bişi olmadığını anlamam biraz uzun sürdü ama zararın neresinden dönülse kardır diyerek bu açığımı kapatmayı hedefliyorum.Şu yeşil-sarı kombinine bakıpta iç açılmaması mümkün mü? :)




    Bu da ceketi çıkarmış hali...Tam college girl stili! Fiyonklu bluz/gömlekler,hırkalar,kalem etek,cici papuçlar !
Diyorum ya bu kıza kim yardım ediyorsa Bihter'i ölmeden önce kimin giydirdiğini merak ettiğim gibi Ooo halindeyim :)






Ve vee bu! Çok sade ama şık olmaya örnek bu...Bunu dikilecekler arasına aldım bile etek boyunu biraz uzatıp,kolunada bir fikir çizersem ,vanilya rengi çoraplarla harika olacağını düşünmekteyim.Nur Yerlitaş gibi olucak ama '' Ayy puantiyeyi çok seviyorum!!!''  :)



Blair kadar farklı renkte çorap giyebilme cesaretini gösteren başka fani dünyalı görmedim henüz.Bende renkli çorap severim ama şu kemik rengi ayakkabının içine giymeyi açıkçası gözüm yemez :)



  
               Bu da yakından mavi trençkotun beline taktığı geniş kemer ceketi daha çarpıcı hale getirmiş,kemer de bu aralar IN olan aksesuarlardan olduğu için fikir olur dedim.
                                                 


                            

    Kapanış pozumuzda bu kadar bahsedince Leighton  (Blair) 'dan  gelsin :) Peki Siz  kıyafetlerde ne kadar renkli giyiyorsunuz? Tercih ettiğiniz renkler en çok neler? Yorumda yazarsanız sevinirim ,şimdiden hayırlı haftasonları diliyorum,güzel mesajlarınız içinde tekrar tşk ederim! Ozaman ne diyoruz??

                                                            **Modayla kalın-sevgiyle kalın**





P.S:Resimler googledan alıntıdır.

8 yorum:

  1. tubişcim, ne kadar rengi bir yazı olmuş ellerine sağlık bende genelde lacivet beyaz siyah gibi renklerde takılıyorm böyle yeşiller sarılar morlar pek kıyafetim yok sanki onları giyince bütün gözler üstümde hissederim...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş. Blair sevdiğim kadar bir o kadar da Serena'nın tarzı da hoşuma gidiyor. Benim dolabımda da her renk var ama yeşil ve sarı az :)

    YanıtlaSil
  3. Hepside cok guzel, özellikle yeşil pelerin. Ben de son zamanlarda Dana renkli giyinmeye basladim, renkli coraplara takmis durumdayim.

    YanıtlaSil
  4. Keyifliysem tüm canlı renklerden giyinebilirim) keyif normalse pastel renkler)

    YanıtlaSil
  5. haticinpepelasi* Ben renkli cok sverim belli oluyodur herhalde :D bana şal soranlarda en çok duyuyorum bu cumleyı sizde görünce hoşuma gidiyo ama cesaret edemyrm renklı gıyınmeye,gozler ustumde olur dıyolar. bırazck cesaret ;)

    Büşra* Çok tsk ederim tatlım,begenmenize sevindim,inanın yorum geldıgını gorunce acaıp mutlu oluyrm ne yazsam kızlar ıcın ne bulsam moduna giriyrm ;)

    Mehtap*Yeşil pelerin dimi? Yaktı beni face de satılıyor işte sızın ıcın koydum,belkı sıparıs veren olur.renklı corap yuzunden babamdam fırca yemıslıgım var daha ne dıyım

    gunlukcugum* Bu konuda katılıyorum sana bugun keyfm yerınde mesela fuşyalar fln gıydım,c.tesi bişilere kafam takıktı kahveler kremler :)

    YanıtlaSil
  6. çook güzel bir yazı olmuş tuğbacım ellerine sağlık, bugünkü yazımda seninle olan fotoğraflarımızı paylaştım haberin olsun ;)

    YanıtlaSil
  7. sumeyra teacher22 Şubat 2012 15:44

    Merhaba bende Gossip Girlde en cok Blairi begeniyorum yuzu cok hos gercekten kiyafetlerde cok guzel ama iyi bir fizik de lazim..kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. feyza* gördüm tatlım :)) yorum da bıraktm,utandım ama ya poz poz :)

    sumeyra teacher* Merhaba! farklı kişilerden yorum gorunce cok sevınyrm emın olun,Blair harıka yanı benım ıcın oyle :) takıp ettıgınız ıcın tskler :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)