4 Şub 2012

BIM BAM BOOM! MİMLENDİM :)

                                                              Merhaba Dostlar!!! :))

     Öncelikle hepinizin tüüüüm İslam aleminin geçmiş Kandili Mübarek olsun!!!  Rabbim hepimizi duaları kabul edilenlerden etsin inşallaaah! :) Gelelim hızlıca postumuzun konusuna biliyorsunuz çok eski sayılmam blogger olarak oyüzden hiç mimlenmemiştim,bu da bir ilk oldu En İyi Arkadaş Çikolatalı Arkadaştır'a tşk ediyorumm tabii aklına ben geldiğim için :) Haydin Bismillah başlıyalım :)

1-SENCE ÇOK ANLAMLI BİR SÖZ?

''Dağ tepesinde bir çam olamazsan, vadide bir çalı ol, fakat oradaki en iyi çalı sen olmalısın.'' Hepimizin hayatta bir gayesi var,olmak istediklerimiz,yapmak istediklerimiz,ulaşmaya çalıştıklarımız,bazen şartlar bunu mümkün kılmasada,önümüze engeller çıksada  vazgeçmek yerine elimizdekiyle en iyi olabiliriz.Pes etmemek en güzeli,imkanlar çok fazlayken herkes bişiler yapar mühim olan küçük dünyamızda neler yaptığımız..

2-MAKYAJDA OLMAZSA OLMAZIN?

  Göz kalemi&rimel çok severim,ruj fln çok kullanmıyorum.

3-UYGULADIĞIN GÜZELLİK TÜYOSU?

Açıkçası öyle uyguladığım tüyolar fln fazla yok,cildimi temiz tutmaya çalışıyorum,bol su tüketirim,cola ve türevlerini kulanmıyorum.Bırak cildi  bütününde zarar veriyor.Pahalı kozmetik ürünlerim fln yok doğal şeyleri seviyorum,ilerde ne olur bilmem ama :)

4-EN SEVDİĞİN İÇEÇEK?

Bunun cevabı bir üstte gizli ama yinede yazayım çay sevmem pek,kahvede çok nadir bol bol su :)

5-NEFRET ETTİĞİN BİR ŞEY?

Dost kazığı...Bu aralar üst üstte çok oldu belkide ondan ilk aklıma bu geldi...

6-EN ÇOK SEVDİĞİN İLTİFAT?

Valla bu soru ilginç biraz,iltifatlara pek inanılmaz ama yinede insanın yüzünde bir gülümseme bırakır.İstemem yan cebime koy gibi biraz :) Bana gelen mesajlardan yola çıkarak çok neşeli olduğum söylenir.Güzel tabi Rabbim neşemizi artırsın ;)

7-FAVORİ KİTABIN?

Üzülerek söylüyorum ki epeydendir şöyle bir solukta kitap okumadım.Ev-çocuk-iş arasındaki üçgende köşe kapmaca oynadığımdan olabilir.Babam eski sahaflardan kitap alır gelir bazen onları çok beğeniyorum ama özel bir isim aklıma gelmiyor şuan...

8-SANA GÖRÜNÜŞ OLARAK YAKIN BULDUĞUN ÜNLÜ?

 Kim olabilir ki? Beni tanıyanlara sormak lazım aslında bunu...Hımm...Sizin için dayanamadım,yüz tanımlama testi yaptım,sonuç bayağı ilginç çıktı ama neyse :) Testi isteyenler deneyebilir onun içinde şuraya bir tık tık !

                                                   Ben kime benziyor muşum? Kareena Kapoor






   Hintlilere bayılıyorum zaten bunu bir çok kişi biliyor blogda da yazmıştım daha önce, bakmak isterseniz şuraya bir tık, elin yabancısının yaptığı programdan bu sonuç nasıl çıktı onu anlamadım :)   Neyse en azından başka bişi çıkmadı :) bunada şükür!

9-HERKESİN BEĞENDİĞİ AMA SENİN BEĞENMEDİĞİN ÜRÜN?

   Fondoten falan fazla sevmiyorum,birde yapay bronzlaşmış izlenimi veren ürünleri..

10-ŞU ANDA EN ÇOK ALMAK İSTEDİĞİN KOZMETİK ÜRÜNÜ?

Yeni bir parfüm ve allık hiç fena olmaz :)


                                                       Gelelim MİM lerime !

                                                           Aybike
                                                                       Kübra
                                                           Feyza
                                                                      Serap
                                                             Serra
                                                                      Sümeyye
                                                              Seda

                                             Buyrun kızlar güle güle kullanın Mim lerinizi! :)
                                                          Tabii unutmadan ;
                                                ** Modayla kalın-sevgiyle kalın**
                                                  

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.Bir çırpıda okuyuverdim.Sen yeterki mim iste :)Göndericiim nassorrna ;))

    YanıtlaSil
  2. ayyy canımm yerim senin mimini...:))süpersin..!

    YanıtlaSil
  3. queen-ff* sao cnm o senin güzelliğin :) banada degısıklk oldu,inş gusel olmustur,tekrar tşkler...

    srpbykylmzr* seraaap! aklıma sizin gelmeniz kadar dogal bişi olamaz herhalde :)

    YanıtlaSil
  4. Canım teşekkür ederim mimlendiğin için :) ne zamandır mimlenmemiştim doğrusu :) Bugün hemen yazacağım blogumda..

    YanıtlaSil
  5. kübra* gule gule tatlım :)bende okuyacagım ilk fırsatta

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)