15 Şub 2012

Amatör Model Olmak

                                     Merhabaaa!!!  Yine,yeni,yeniden karlı bir günden merhaba!
  Çok isterdim havalar açtı,güneşli bir günden selam demeyi ama yine mor-lila arası renge dönen parmak uçlarımla klavyenin başındayım.Eskiye nazaran çok üşümüyorum sanki bünyem alıştı mı ne?!

   Bu sabah uyanıp yine heryeri ,yarı şaşkınlık halinde bembeyaz görünce,yine mahsur kaldık dedim kendi kendime.Çiçek, böcek görmeyi özledim :) İŞte tam o anda kafamda ekonomik,beyaz ampullerden yandı! Benim geçen baharda çektirdiğim ,amatör fotoğraflarım vardı! Kızlarla bunu paylaşmalıyım,dedim geçtim monitorün karşısına,bakalım siz de beğenicek misiniz? Buyrun ,buyrun her zaman ki gibi siz önden :))



    Çiçekleri görünce içiniz açıldı değil mi? Bahar gelsin,ilk işim açık havaya gidip,papatyalarla seviyor  sevmiyor yapmak :)




      Kamelyaya kazınan sevgili isimlerini,tarihleri görünce birden eskiye gittim,lisedeyken acaip çizerdim sırama,dikkatinizi çekiyorum kazımıyodum,öyle tahribat seven,şiddet yanlısı biri değilimdir.Ama sevmediğim dersse özellikle picasso olasım gelirdi,elimin sıraya değen yerleri simsiyah olurdu...
      Bir seferinde hızımı almayıp harem çizmiştim,hademeler bu sırada oturan öğrenciden şikayetçiyiz diye sıramı temizlememiş,üstüne üstlük müdür yardımcısına şikayet etmişlerdi,p.tesi olunca ikaz tabii, kaş havada ''sen kendini ne sanıyorsun?'' hiççç,Osman Hamdi Bey olasım geldi diyemiyorsunuz tabii...Ahh Tuğba ah,ne oldu yani çizmedim mi yine çizdim? Deselerdi ya bana senin fen sınıfında ne işin var? Hıhh,baskıcı zihniyet :)



Şöyle güzel poz vermeye çalışırken,hisli bir ortam,sessiz-sakin diye düşünürken,arkada ki doblonun orda bulunması resmi mahvetti ya neyse,Allahtan benim ördeklerle uyumumla kurtarıyoruz arkadaşlar :)




              Arkadaki dallar nasıl ama?? Birazdan Freddy pençesini uzatıp beni o ağaca asacak az kaldı :)



Aslında fotoğraf çekilmeyi hiç sevmem :Pp




         Soğuk diye dışarı çıkamayanlar,arabası karla kaplı kalanlar,geçen senelerde çok hasta olduğu için bu havada gözü yemeyip evde kalanlar,beyaz severler,kısaca hepsine evet diyenler bakın fotolara içiniz açılsın :)


   Geldik kapanış pozumuza :)
Vayy poza bak! dediğinizi duyar gibiyim,fotocunun değil benim eserim, baştan söyliyim :) 
 Bahar gelince inşallah güzel kombinlere,fotolara devam...Sizin flashlarla aranız nasıl? Benim gibi gel bi resim çekilelim mi,yoksa ben güzel çıkmıyorum beni çekme mi? :)  Bloga yorum yazarsanız sevinirim,yok ben daha çok facebook kullanıyorum diyorsanız artık ordada görüşüyoruz onun içinde şuraya bir tık tık :)
Hadii ne duruyorsunuz ?:))

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**


14 yorum:

  1. Çok cici pozlar olmuş çekenin ellerine sağlık.Ama poz veren de güzel maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. ayy bu karlı hava da nasıl da içim açıldı anlatamam ben de çiçeklere dokunmak koklamak istiyorum.. trençkotundan çok güzel yeşillerin içinde çiçeklerin içinde çok güzel parlıyorsun... bu arada face de dün akşamdan beri takipteyim...

    YanıtlaSil
  3. çooookkkkk güzel iyi geldi gerçekten bu güzel fotoğraflar en çok sondakini beğendim :) bende çok severim fotoğraf çekilmeyi sürekli makinemle geziyorum zaten :) bu arada hem face ten hemde burdan laf yetiştiriyorum :D

    YanıtlaSil
  4. her ne kadar çiçekli olsa da fotograflardaki hava da çok iç açıcı değil. :( şöyle bi güneş olsa da çıkıp dolaşsak. :( ama son fotograf şahane gerçekten :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tuğbacım merhaba,
    ortam çok güzel sende öyle...
    ve kombinin de harika yazın beyaz giymeyi çok sevenlerdenim :)))
    gülegüle kullan canım :))
    bu arada ben foto çekilmeyi çok severim hemde çooook
    kendime güveniyorum ve fotolarda da hep güzel çıkarım kandime has özel pozlarım var tabi :))))
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten de içimiz açıldı, çok hoş pozlar olmuş. Özellikle son poz. Fotoğraf çekmeyi çekinmeyi sevetrim, güzel pozlar veremem ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  7. tatlım ben bunları görmüştüm deeee neyse sen çiçeklere çok yakışıyorsun...buna inan:)))

    YanıtlaSil
  8. model de model hani:) maşallahhhhh:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel içim açıldı valla :))

    YanıtlaSil
  10. hayır merak ettiğim sen mi şeker cuvalına dustunde boyle tatlısın yoksa bırı ıttı mı :)) çookkk tatlısınn! kucuk camlıca resım cekılmek ıcın harıka bı yer hele de baharsa ;)

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden ayrı güzel kapanış pozunda hiç amatör durmuyor vallahi bu yazda çek olur mu :D bakmak istersen ğer buda benim blogum bubenimdefterim.blogspot.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. superisi.blogspot* cok tsk ederim,inş bende bu cekilme merakı varken daha cok olur :)

    haticinpepelasi* tsk ederim,sondakını begencegınızı bılıyodm bılerek en son attım dermişim :Pp trenckotu umranıye-carsıda Armağan dan aldım ürünleri güzel

    işterenklihayat* Güneşi özleme konusuna hiççç girmeyelim,ben tam bi bahar cocugu oldgm ıcın,pozlar ıcın tekrar tsk ederim

    gurmeşirine* yazın beyazı kim sevmez dimi ama? üreticilerde bılıyo bunu vuruyo bızı :) senin pozlarıda görelim madem sana has? :))

    mehtap* aslında ne kadar ıcten durup,kıpırdamassan okdr guzel cıkıyo :) senınkılerde ıyıdır emınım ;)

    srpbykylmzr* Serapcım yakaladın benı,sen gördün tabi :) havalar bukdr soguk gıdınce koyayımda bari içimiz acılsın dedim :)

    cadınagme* ehuehu utandım dermişim :) tsk ederim tatlımsenden daha ders almam lazım amatorum ben ;)

    büşra* tsk ederim nıyetımde oydu zaten :)

    ahsen cevahir* alemsin he :)ben dogustan boyleyım ,henuz anlaşamadgm biri olmadı :)

    mihr-u mah* cok tsk ederim yorum bırakmanızada ayrıca sevindim,yaza inş cekicem hele havalar ısın :)

    YanıtlaSil
  13. Şalınıza, trenç kotunuza, çantanıza bayıldımm, çokta güzel bir bayansınız maşAllah hepsi ayrı ayrı yakışmış :) Verdiğiniz pozların hepsi çok güzel ama kapanış pozu amatörlükten terfi edeceğiniz bir kıvama getirmiş sizi Tebriklerr :)

    YanıtlaSil
  14. Yasemin* Ço tsk ederim,cok mutlu oldum (: Pozlar iyi de,artık çok dikkat cekmeye basladı sanrm :/ amatörlükten terfi konusuna gelince yamam dıyemıyrm yine,huylu huyundan hesabı... :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)