31 Oca 2012

Screen Actors Guild 2012

                                                                        Selamlaaar!!!
                Karlı kışlı hava muhalefetine yakalandığımız,heryerin bembeyaz olduğu şu günlerde elinizde bir fincan bitki çayı camdan dışarıyı izliyor olmanız ihtimali yüksek,zor şartlarda yollarda kalarak işe gidiyor olabilirsiniz,öğrenciyseniz okulu asıp yan gel yat tarzı bidaha bu kadar kar nerden yağacak amaaan diyim kuzenlerle-arkadaşlarla bahçede kar savaşı yapıyorsanız ohh en güseli : )

               Bende düşündüm yeni postumda ne olsun diye,malum evde tıkılı kalınca soba üstünde kestane yapmak yerini pc de takılmaya,twit atmaya bırakınca sizi azcık ödül törenlerine götüreyim istedim.Golden Globe 2012 fotollu postu üşengeçliğimden yayınlamıştım.Bu sefer koyayım bari dedim ,buyrun bakalım neler giyilmiş yada giyilmeye çalışılmış??


Emily Blunt
Yeşil tercih etmiş bencede iyi etmiş,bakınca gözün gönlün açılıyor,üst bedeni saran drape detayları,farklı renkte kullandığı clutchını beğendim.Boynuna hiç kolye takmamasınıda akıllıca buldum.Göz kalabalığına gerek yok.Başarılarının devamını dilerim :Pp



Natalie Portman
Çok beğeniyorum bu hatunu niyeyse bilmiyorum ama her gördüğümde en az 8 dak. bakıyorum.Şifon kumaş gece kıyafetlerinde en çok sevdiklerimden,böyle uçuş uçuş,güzel,naif bir duruşu var.Göğüs kısmında ki yarı gül havası verilmiş elbisesi,elindeki mini mini çantası çok hoş,ayrıca renk olarak da tenine gitmiş.Yıldız veriyorum :)



Emma Stone
Herkesin tercih ettiği ya çok mini yada uzun elbiseler yerine o ara boy,hafif kabarık üstü modern altı nerdeyse vintage sayılabilecek elbisesiyle gelmiş.Ayakkabılarını çok çok sevdim.Romantik ayakkabılar :) Clutchın modeli güzel ama elbisenin straplez kısmındaki taşlar gümüş gibi gözükürken çanta sapının parıl parıl altın rengi olmasını sevmedim.Belki yakından daha uyumlu görünüyodur.Kim bilir,yinede güzel gülüşü için onuda seviyoruz :)


Lea Michele
Elbise güzelmiş,kaliteliymiş de sanki Lea akşam canını sıkılmış da eteklerine makas atmış gibi görünüyor.Tamam insan kendine güvenirde bu kadar mı? Üst drapaleri bununda beğendim ama diyorum ya gereksiz açıklıktaki yırtmaç onu biraz kötü göstermiş.Saçlarıda özensiz,tarayıp çıkmış olsa gerek keşke adam akıllı toplasaydı.




Kaley Cuoco
Alın size bir romantik daha ,pamuk prenses olmuş yedi cüceleri bekliyor.Saçlar farklı yakışmış.Renkte güzel,eteklerin pofudukluğu biraz farklı dursada yinede aşağıda birazdan göreceklerinizden daha iyi kesinlikle


Stacy Keibler
Koluna George Clooney takılıp ödül törenine gelince böyle mutlu görünmesi doğal herhalde? Elbisesi hoş sarı saçıyla tezat oluşturup öne çıkarmış ama yinede başka renk olsa daha mı güzel olurdu? Yoksa fazla mı uzun? Bi olmamışlık var ama ne?



Kyra Sedgwick
Sade , ışıltıdan kıpırtıdan uzak,doğalım ben kardeşim diyen bir foto.Yan pencereleri açık elbisesiyle kendi tarzını belirlemiş.En azından bir stili var :)



Sofia Vergara
  Fuşya rengini çok severim.İnsanın bakınca içini mutluluk kaplıyor sanki.Sofia ya da renk olarak çok yakışmış, straplez kesim elbise tabir-i caizse cuk oturmuş.Şangır şungur çok takı takılmasına karşı olduğum için boynunun sade olmasını sevdim.Saçlarda güzel.Fiziğe zaten diyecek birşey bulamıyorum,boynumu büküyorum :)
 

Benim gözümle gelelim Vasatlara



Amber Riley
Zencileri çok severim başta Beyonce olmak üzere,çok da sempatik gelirler bana ama Amber da bu elbiseyi görünce yıkıldım! Vücut tipine uygun değil,hediye paketi gibi önünde saçma kat kat kumaş,felaket hiç beğenmedim.Düz elbise giyse bundan iyiydi.



Shailene Woodley
Amanın demek istiyorummm! Gecelikle-gece elbisesi arasında kalmış ne tarafı seçeceğine karar verememiş gibi.Tamam anladık açık mavi yeni sezonda moda olucakda buda kötü örnek ya çiçekli çiçekli..Desenli kumaş yanlış seçim beğenmedim.



Ariel Winter
Üst bedenle alt etek kısmının dikili olduğuna inanamadım.Bence tamamen ayrı.Çok alakasız gibi durmuyo mu?
Taşlar danteller,cıx sevmedim.Tek beğendiğim duruş pozu o kadar.



Emilia Clarke
Ödül törenine gidiyorsun,düğün salonuna değil ki? Sanki içinde kıpırdayamıyomuş gibi durduğu elbiseyi sevmedim.Ayrıca model olarak da yaşına gitmemiş sanki,onu olduğundan büyük göstermiş,olmamış,onunda bir tek ruju güzel.



Bu sefer tembellik yapmadım.Sizin için seçtim,sizin düğün-nişan özel gün için tercihleriniz neler? Yada renk olarak vazgeçemedikleriniz? Havalara açsın onlarada yer veririrz inşallah :) Benden şimdilik bu kadar,hadi bakalım..

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**



P.S: Fotolar hellomagazine.com dan alıntıdır.

6 yorum:

  1. tüm ödül geceleri hakında beğeniilerini ve fikirerni merak ediyorum tuğbacım.yazılara devam :)

    YanıtlaSil
  2. Altın küredekileri senden dinlemek güzeldi.Parmaklarına sağlık =))

    YanıtlaSil
  3. eleştirilere bak :) bi ivana bi sen :) :) :) tek gecerim :)

    YanıtlaSil
  4. güzel blog:) mdayla ilgili paylaşımlarım olan bloğuma beklerim.http://welcomemylfe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. mimlendin şekercim.
    Hayırlı kandiller ;)

    YanıtlaSil
  6. adsız* tsk ederim inş. devamı gelıcekte sende ısmını bahşedersin cok gusel olur :)

    suPerisi.blogspot* Ya postta yazdm Golden Globe u cok yazmak ıstedm de bıraz usengec zamanıma geldı,kar kış buaralar tembelz,toplıcam ama yakında :)

    isterenklihayat.blogspot.com* Çok guldurdun beni,bi ıvana bı ben? estg. dıyelım kulagına fln gıder sonra :Pp sevyrm yaa,kumasları ,detayları,merak hat safhada

    samire* cok tsk ederm tatlım,her zmn beklerz,komsuları kuzenlerı topla al gel :) ugrıcam inş. :)

    quenn_ff* Bu benim ilk mimimmm! vatana mıllete hayırlı olsun
    sanada hayırlı kandıller accık gec yazdm ama ,yogunluk dıyelm opuldun ;)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)