16 Oca 2012

Çay Saati

                                                              Merhaba Merhaba !!!
            Pazartesi sendromunu yaşamayacağımı düşünerek,gayet pozitif bir şekilde güne başladım :)Sizlerinde öyle olduğunu umut ederek postumu yazdım.Haftasonunuz umarım iyi geçmiştir.Hafif yağmur,peşinden gelen lapa lapa kar,soğuk duş etkisi yapan elektrik kesintisiyle bayağı farklıydı haftasonu.Kar yağışını camdan izlemeye bayılan ben,ilk kez bu durumu hiç hoş karşılamadım.Elektrik gitti,mağdur kaldık,eymen Pepee niye çalışmıyor diye ağlarken,ben ne yapacağımı  şaşırmışken,saçlarım diken diken çim adam gibi oldu :)Neyseki sonra herşey düzeldi,Rabbime ne kadar şükretsek az,ya günlerce gelmese evde ısıtıcı bile yokken,hem çaydanlıklara hem  tencereye su koyup kaynatan benden dahiyane fikirler çıkabilirdi diye düşünüyorum :)
                                                              Çok şükür diyelim tekrar :)

                Günler öncesinden ayarlanan kız-kıza toplanmamız yine gerçekleşti,kazasız belasız :) Bir kaç arkadaşın müsait olamadıkları için katılamaması haricinde herşey çok güzeldi.Keyifli fotolara bir dalış hadi bakalım :)


      Ta taa!!! Bendeniz yine ,yeniden elini kolunu nereye koyacağını karar verememiş,ortaya bu çıkmış:) Beyaz saten kol ağızlı,sıra sıra düğmeli siyah elbisem,görmeye alıştığınız fik kalpli kolyem (napim çok seviyorum bunu ) ve yeni şalım :) Elbisemi eşim hediye almıştı,başta pek sevmesemde sonra dolapta bulunsun,siyah kombinlemesi kolay olur diye düşünüp kendimi teselli etmiştim,biliyosunuz artık canlı-kanlı renkleri pek severim ,siyahın ağırlığı başka tabiiki ama renkli giyinmek kesinlikle pozitif olmaya katkı sağlıyor ;)



Masamız ve yamacında açlıktan bayılan bizim akabinde acele acele çekip tabakları doldurmamız.Yakın arkadaşlarla birlikte olunca en güzeli rahat olabilmeniz,beraber olduğunuz her dakikadan keyif alabilmeniz,birbirinizin  ne demek istediğini bir gülüşünden çakabilmeniz :) Rabbime çok şükür bu güzel nimetleri bize verdiği için.Bu sefer yemeden çekebilme sabrını gösterdim :) Bakalım menude neler vardı?

Pırasalı Börek
,Şehriyeli-Mercimekli Salata
Fırında Sucuklu Kaşarlı Patates
Zeytinyağlı Beyaz Lahana Sarması
Etimekli Patlıcan Salatası



ve tatlılar Coco-star kurabiye , Kedidilli Meyveli Tatlı...Hımmm



Yaş ilerleyince çoluklu-çocuklu olmak kaçınılmaz tabiiki :) Bebikleri uyutup yeme maceramız,tatlıların sonuna doğru bozulunca çareyi masayı hemen toplayıp,kudurmaya geldi :) Bu çocuklar enerjilerini nasıl atacak değil mi? O zaman hemen foto çekelim :) Ailenizin şipşakçısı geldi haaanım :)



  Bu da bizim grubumuzun ufaklığı Salih Emir :) Maşallah diyelim unutmadan :) Çok tatlı kuzucuğum,yumuk yumuk bebik kokusu gibisi yok,yeni doğum yapanlar veya bebk görmesine gidenler bilir.Evden içeri girdiğinizde farklı bir koku olur,evdeki meleğin kokusu...Gerçek diyorum bebek olan evde farklı,hoş bir koku oluyor,biraz buyuyupte kerata olmaya,afacanlığa başlıyınca tabii geriye kırılan bardak ve oyuncaklar kalıyor :)



Yine ben,tek ayak üstünde duramayanlara ders verir edasıyla :) Eymen ile birlikteyken topuklu ayakkabı giyme faslımı bir müddet rafa kaldırmaya karar verdim zira yakamı hiç bırakmadı.Çocuklu olunca süs-püs çok sevsenizde ya koştur koştur yapıyosunuz yada biri eksik kalıyor.Hepsi tam olsun derseniz hazırlanmanız birkaç saat öncesine dayanması lazım,bebek hali daha iyi yani.Elbisemde pek detay yok,önden bayağı yırtmaçlı onuda göstermiyorum tabii :) Şalı sorarsanız yine VERA dan yeni sezon renklerden.



       İnsan içindeki çocuğu öldürmemeli, yaş ilerliyor diye hep ciddi olacak değiliz ya! Keyifli gırgır muhabbetin,şen-şakrak gülüşler biraraya gelince insanın içi açılıyor :) Akşam olupta fotolara baktığımda en çok bu resme güldüm :) Halada gülüyorum :) Sıraya geçinde bir resim alıyım dedim,olay budur :) Sizmi öyle durursunuz buda benden olsun ozmn !
       Seç beğen al! Bu duruma yakışan en güzel parça şu günlerde sağlığına kavuşan İbo'dan gelsin!      
                 Ayağındaaa kunduraaa,ayağındaaa kunduraaa,yar gelir duraaaa duraa :)


                     Kapanışı şanına yakışır şekilde bu kaynaşmış  pozu veren dostlarımla yapayım bari.İFotoda pek renkli olmuş morlar,kırmızılar :) Uyumda sınır yok :) Zavallı eşarplar çekmeceyi beklesin ,bu şallar hıhh deyip bütün altın günlerine gitsin,reva mı? :) Şimdilik hoşçakalın, arayı açmamayı ümit ederek şimdilik kaçıyorum,havalar biraz düzelirse dışarda paylaşım yapmayı aklımın bir köşesine yazarak işlerime dönüyorum.

                                                        **Modayla kalın-Sevgiyle kalın**

10 yorum:

  1. Tuğba ÖZTÜRK16 Ocak 2012 13:18

    ilk yoruma adaşın olarak benden olsun canım :)
    detaylarını göremesek de elbisen şık duruyor ve şalınla birlikte yine renk katmışsın kombinine...

    YanıtlaSil
  2. tuğbacım yine çok keyifli bir yazı olmuş.. ANlaşılan gününüzde çok keyifli geçmiş.. bu arada en çok beğendiğim resim ayakkabıların olduğu resim :D siyah platform ayakkabıda ayrıca bir harika.. :D

    YanıtlaSil
  3. merhaba güzel bir blog takipteyim:)çocuklara rağmen aksesuar ve topuklu giymekte bende ısrar ediyorum ama çok zor oluyor..okunması keyifli bir post olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok hoş görünüyor bütün fotoğraflar.. Çoluk çocuk sahibi olmanıza rağmen kırk bir kere maşallah diyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bi toplaşma mamalar da harika görünüyor

    YanıtlaSil
  6. Elbisen cok guzel yakismis tugbacim. Bu arada masaya bir goz attim dokturmussun :) bende isterim :))

    Sema Iskin Ceyhan

    YanıtlaSil
  7. elifini* tsk ederim,dısarı cıkarken zaten yeterı kadar babet gıyıyorum,bi hevesim su topuklular onada sagolsun oglum veto koyuyo :) koşmaktan yamuldum :)

    kübra* Eskisi gibi degıl artık ya cocuk olunca kg alıp kenara cekılme,sizinde bebekleriniz olunca böyle olucak eminim.Artık herkesin maşallahı var :)

    alyaduanınannesi* cok saol tatlım,mamaları ben yaptm iyi mi? :)

    sema* elbiseden daha gusel fotolar cıkabılırdı ama maalesef,rtüge takıldı :)toplaşalım bırgun sizede yapalım mamalrdan :)

    YanıtlaSil
  8. oh çok şükür sonunda yorum sayfasını açabildim :/ maşallah herşey çok güzel sende;) şalının rengini çokkkkk beğendim çok güzel

    YanıtlaSil
  9. morcivertlale* Yorum yapabılmek ıcın ugrasmana sevindim :) önemsenmek güsel,şalı cok begendıysen siparıs alabılırız ,sendede gusel durur

    YanıtlaSil
  10. hala capcanlısınız :) hiç çocuklu gibi değil. bunu görmek çok güzel :) masanız da pek bir leziz görünüyor :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)