18 Oca 2012

BUNLARI SEVDİMMM!!!

                                                             Yine ben geldim :)
             Nette dolaşırken bu aralar en çok gözüme takılanları buldum sizin için birkaç seçim yaptım.Bu kışın görmekten ennn keyif  aldığım parçalardan biriydi Pelerin kaban&ceket  yani cape coat...Tasarımcılar sağolsun her türlüsünü  hazırlamışlar onu alma beni al şeklinde,Hadi buyrun bakalım :)


Klasik bir model yalın,abartısız ama çok güzel..Rengide bu yıl için biçilmiş kaftan :)



     H&M  Kış Koleksiyonundan bir parça,turuncu ile kombinlemiş.Önümüzde ki sezon biliyosunuz mat turuncu moda olucak,hiçç giymem benim tarzım değil diyenlerin bile alıcaklarına eminim,bende bir kaç model çizdim bakalım iler ki günlerde görücüye çıkarabilirim :)




     Bu da yine kenar,yaka,kemerlere koyu biye geçirilerek hareketlendirilmiş bir model.Kolların içinde kalması çok hoşuma gidiyor,hem farklı,hemde üstünüzü çıkarmayacağınız biryere gidecekseniz,gayet şık duruyor.Kenar detaylarını sevdiyseniz Japon Style sitelerde bu  modellerden var ilgilenenlere duyrulur.



Saks mavisi ince şeritleri çok beğendim,etek ucu kısımlarının püsküllü olması pek benim tarzım değil ama üst modeli tuttum :)



    Kürk detayı,büzgülü  ön ve etek uçlarıyla daha sevimli ve gündelik bir model.Diktirmek isteyenlerde aynısını yaptırabilir,kürkler bile şimdi kumaşçılarda çeşit çeşit,pahalısına bile gerek yok,uygun fiyata üstteki gibi bir modeli elde etmeniz mümkün.Tek yapmanız gereken biraz kumaşçıları dolaşıp fiyatları karşılaştırmanız,ilk gördüğünüz yerden almanızı hiç tavsiye etmiyorum,üstteki bordo ve yeşillede çok güzel durur.Yine kumaş hevesim kabardı :) Tutuuun beni :)




       Army tarzı biraz daha ceket havası verilmiş ,çift düğmeli sevenler bunu uzun haline çevirebilirler.Mesela lacivertin üstüne dore düğme :)


İşte bir pelerin kaban kombini! Gossip Girl'ü bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.Kıyafetler,ayakkabılar nereye bakıcağımı şaşırırken replikleri kaçırdığım çok oluyor.Bu üstteki kombine ba yıl dım!!! Sarının her tonunu zaten çok severimde önden çıkan bu saten fiyonk detayı,gri ile harmanlayışı öldürdü beni :) Bakıp bakıp içim açılıyor çok sevdim kendisini :))



   



        Tasarımcılardan inciler işte   Alexander Mcqueen'den wool cape coat.Dikiş bilenlere veya diktirmek isteyenlere ancak bu kadar güzel foto bulabilirdim? Arkanı dön demeye gerek yok ,hazırı var :)

Araştırırken ne buldum bilin bakalım? Pelerin tarzı kaban-ceketler 1960 ların modasıymış yine günümüze taşınmış.Çizimlerde süper,nostalji seven ben için  bayılası :)

Nina Ricci 1960s



Christian Dior 1960s



        Ben bunları çok sevdimmm ,sizinlede paylaşmak istedim,bilgisayarımın model kısmına attım bile! Lazım geldiği yerde çıkarıp kullanmak için ,sizinde var mı çok sevdiğiniz farklı tasarımlar? Yazın beraber bakalım
inş,benden şimdilik bu kadar :) Aynamızın Sloganıyla kapatalım,tabii yorumda yazalım :)

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**


Not:Fotoğraflar google dan alıntıdır...

16 yorum:

  1. Ayy pelerinlerin hepsi birbirinden guzelll.. bayildim. Su en sondaki de degisikmi uzun olusu ozellikle. Acaba annem diker mi bana boyle peleriiiinn..

    YanıtlaSil
  2. Ayy pelerinlerin hepsi birbirinden guzelll.. bayildim. Su en sondaki de degisikmi uzun olusu ozellikle. Acaba annem diker mi bana boyle peleriiiinn..

    YanıtlaSil
  3. tuğba hepsi birbirinden güzel ama ben en çok en sondaki begendım hatta bi an hayal bile kurdum yaaa :) :(

    YanıtlaSil
  4. nu tur pelerin tarzi seyler ingiltereyi animsatir bana.ama cok siklar herbiri.gonlune saglik ne diyeyim.

    YanıtlaSil
  5. Cok hos parcalar secmissiniz, bu sene ben de lacivert bir pelerin edindim:)
    Blogunuzu, facebook sayfanizi ilgiyle ve de sevgiyle takip ediyorum. Yeni yazilar yayinlaninca mutlu oluyorum.
    Sallariniz da cok guzel gorunuyor, bir defasinda armanda sal bakmistim bir yerde ve bana sert gelmisti yapisi biraz.Ama sizin butiginize gelen renkler goz alici ve cok enerjik.Avrupa yakasnda olsam da bir gun muhakkak gelecegim.:)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel zaten pelerinleri oldum olası severim annem küçükken dikmişti bana şimdi düşünüyorumda çokta güzeldi lacivert kenarlarına kırmızılı ekoseden biyeler yapmıştı küçükte bi cebi vardı aynı şekilde çevresi kırmızılı ekoseden buda güzel bi fikir olabilir ben kısa giymediğim için en sondaki bana uygun kilolarıda kapatır hem uzun zamandır sessiz takipçindim şimdi blogumda var yorumlarımlada takibimdesin :)

    YanıtlaSil
  7. ay tuğba şu ara epey mesai harcıyorum hayalimdeki pelerini bulmak için :)
    en sondaki çok hoşuma gitti diktirsem mi ne:)

    YanıtlaSil
  8. görüyorumki herkes en sondakini beğenmiş:))tabiki bendeee:))güzel modeller var yaws..Saol canm paylaşımın için..

    YanıtlaSil
  9. ee gerçekten süperler yalnız sondaki bir başka güzel dikmeyi düşünüyorum yalnız dikiş bilenler yardım kalıbı nasıl elde edeceğim:))

    YanıtlaSil
  10. kübra* Tatlım annen sana daha güselini diker hiç şüphem yok ;)

    haticinpepelasi* Çoğunluk en sondakını begenmıs,bende bılerek onu onu sona sakladım desem ;)

    u.aydın* Ingiltere fln farketmez bana valla,tarz olsun,giyince güsel dursun,rengide beni cekerse hepsıne ok :)

    YanıtlaSil
  11. Zeynep* Takip etmene sevindim :)Şallara gelince önyargılı olmamak lazım,blogda gordugun şalları kullanıyoruz ben ve arkadaslarm,bende VERAdan once ipekevi alıyodum,renk scalası cok geniş cunku,istedgn tonu bulabılıyosun ama şöyle bişide var ki düz renk oldukları ıcın bırcok renge sahıp olman gerekıyor,daha uygun fıyatada aynı goruntuu elde edebılırsn ;)

    elifini* tsk ederm ,zıyaret ederım artk blogunu.Kırmızı pelerin suanda olsa yıne gıyerm ben boga burcu olarak canlı renklere acıgım :)

    alyaduanınannesi* Fıstıgım,uzaklastın benden gittin ühüü,halbukı daha cok kumascılar gezıcektk,havalar az duzelsn,tasarımlar defterımde ;)

    srpbykylmzr* Seninlede koskoca bırgun hıc konusmadk,geldıkten berıde muhabbete daldık :) dikelim giyelim valla yada ben cızıyım de sen dik ;)

    şirinem* Serap'a sorabılırsın o dikiş bılıyor ,en gusel modeller sadece size

    YanıtlaSil
  12. Tuğba, ben de keypleri çok severim, moda olmadan önce de severdim ve 5-6 yıl önce anneme bir tane diktirmiştim. Vücudu kavramaması açısından pardesüden bile daha güzel bir dış örtü tarzı olduğunu düşünüyorum. Hatta yine yıllar önce bunların yazlık tril tril kumaşlardan üretilmesini ve yaz için pardesü kullanan hanımlara daha az bunaltacak bir dış örtüsü alternatifi olduğunu düşünmüştüm. Belki de bunun üstüne bir şey yazarım :D İyi paylaşımlar canım.

    YanıtlaSil
  13. mine* evet eskiden vardı ama bukdr cok cesidi yoktu,şimdi cok farklıları var,bol ve farklı duruşu tesettürlüler için gayet uygun,sende yaz bu arada karolarına bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  14. en sonda uzun olan tam bana göre ya :D çok hoş gözüküyorlar doğrusu benim yok ama merak ettim bunlarla ellerin üşümüyormu kolla filan açıkda :D

    YanıtlaSil
  15. su sondaki ne güzelmiş :) azıcık daha uzun olsa ben onu pardesü niyetine giyerim :)

    YanıtlaSil
  16. replois* cogunluk en sondakını begenmıs galiba :) hala bıtane edınemedım,gıyınce ogrenıcem usunuyomu :D

    isterenklihayat.blogspot.com* sende sondakını begendınnn ,bulabıldıklerım arasında bu en uzunuydu :) dıktırılebılır ;)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)