1 Oca 2012

Bol OYUNLU Çay Saati

                                                            Selamlar Herkese!
      Kendimi bu aralar iyi hissettiğimden midir,yeni başlangıçlar yaptığımdan mıdır nedir? Hep bişiler yazasım,aklıma farklı etek,yaka modeli gelirse kenara çizittiresim var,bu yüzden enerjim kaçmadan size yeni post yazayım dedim.Bu yağmurlu İstanbul gününde de yapılabilecek şeyler belli zaten,üşümeden rahat rahat gezilip yemek yenebilecek avmler,sinema ( ki en son ne zmn gittim ohooo :-(  ühüü),akraba ziyareti,kahvaltıya misafir çağırmak yada direk evde yumulmak :) Bizde kuzenlerle biraraya gelip uzuuun kış akşamlarda kös kös evde oturup dizilere zapping yapmak yerine biraraya gelelim sohbet - muhabbet olsun, çaylar gelsin gitsin,mızıkçılık yapan biri olmazsa belki oyun fln oynarız dedik.Sevgili  Serra'nın blogunda da görmüştüm çok hoşuma gitmişti,onlar düzenli yapıyomuş tabii Game Night die..Biz okdr kapsamlı olamasakta biraraya gelebilirsek eğleniyoruz işte :)


Eveeet,oyun saati başlasınnnn!!! Hanım kızım sende çayları tazele bakimmm!!! Jenga oyun yıllardır var,bozmadan sıra sıra çekerek tahta blokları kule yapıyosunuz.Buraya kadar herşey normal,komik olan yanı kaç yıllık Jenganın çakmasının çıkması adı Nevka,yarı fiyatına sahip olabilirsiniz,nasılsa ikiside aynı işe yarıyor,tahta neticede :) Tabu ise çok sevdiğim bi oyun hem insanı komik hallere düşürüyo,hemde zihni çalıştırmaya yarıyor ,kalabalıksanız gayet zevkle oynanabilir.Bizim düştüğümüz komik hali kesmeden yazıyorum  bakınız aşağıda :)

Kuzen: Asuman Krause'nin sunduğu atlamalı oyun nerdeydi?
Ben: Arjantin'de!
Kuzen: Hehh işte,o Arjantin'in yöresel halk oyunu ne?
Ben:Tangooo!
 ve Kopuşş
Muhahahhaha :D :D
    Yöresel halk oyunu? Hımmm,Valla Arjantin bizi duysa topa tutar herhalde,40 yıllık dans yarışmalarının gözdesi tango oldu sana Ankara misket :)


        Yıkmadan kule yapmaya devam! Biliyosunuz İstanbul'un heryeri kazıldı,inşaat,residence,tower derken hepimiz birer müteahhit olduk,ee bunun içinde çekirdekten yetişmek lazım,sıra sizde ,çakma ama olsun çekin bitane! :)



     Beni göremediniz diye üzüldünüz değil mi? Burdaaayımm :) pantolon-etek&hırka kombiniyle...Rahat rahat oturup oyun oynayabilmek için :) İyiki de yapmışımm zira ogluşumun peşinde koşmaktan bitap düştüm,yarıda uyudu da tatlımı rahat rahat yedim :) Tiramisuyu kaçırmak olmazdı...


      Şalım ilk aldığım İpekevim,bitarafı vizon diğer tarafı gri,bilseydim sonradan dehşet canlı renkler çıkacak bunu almazdım.Çok güzel renkler var gerçekten şallarda yeşiller,mercanlar,bordolar....ahh ah,içine atlayasım geliyor,sonra aman atlarsam tırnağım fln takılır  yazık olur diye düşünüp hayalimde bile yok yok diyorum :)



        Beyaz hırka tam bi kurtarıcı,herşeyin üstüne gider,her renkle uyumlu gözükür,problem çıkarmaz (benim gibii) Daha doğrusu hırkaların hepsi kurtarıcı içine gömlek giy,likralı bişi giy,beline kemer tak veya takma düğmeleri açık bırak,her türlü olur.kazak & triko yerine tercihim kesinlikle hırkalar...Kolyem ise Altınbaş,yakından çekmemişim Osmanlı tuğrası var üstünde,gözünüze belki çok sarı gelebilir ama ben ztn gold seven biri olarak abartı gelmiyor :) Her daim janjanlı :)


       Ayyy finali bu pofuduk,görünce beni gülümseten leolarla yapıcam.Kuzenim almış bunları soğuk kış akşamlarında evde yumuk yumuk giyip,sıcak sıcak dolaşmak için :)  Elinize demli  bir fincan çay& elmalı kurabiyede aldıysanız!!! Ohh değmeyin keyfinize, bi taraftanda camdan  yağmuru seyredersiniz demicem tabii çok klişe oldu artık,neyse sizin de var mı evinizde giydiğiniz pampiş terlikleriniz,patikleriniz? Bunlar fikir olabilir üşüyenlere duyrulur!!! Benden şimdilik bu kadar dostlar...Yeni postların listesini yapıyorum arayı açmadan yine gelebilirimm :) Ben gelene kadaarrr...

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**


5 yorum:

  1. isterenklihayat* sempatik demi(: bende sevdim

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyosun,sade ve şık.süpermiş eğlenceli gecelerr çok özendim valla..

    YanıtlaSil
  3. ev botu twigy den alınmıştır, süper sıcak tutuyor, tavsiye eedilir:))

    YanıtlaSil
  4. TugbaTugba* adaşım olarak öncelikle begendıgın ve yorum bıraktgn için tskler (: yaşıtlarla birara gelmek kafana göre takılmak super,içerden kızımmm kapıya bak veyao öyle olmaz boyle olur telkinleri yemeden rahat rahattt oh :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)