12 Oca 2012

Benim küçük dünyam:VERA

                                                           Merhaba canlarımmm :))
         Ben yine yeniden karşınızda, beni tanıyanlar bilir yağmurlu havalardan pek haz etmem (bereket ama dediğinizi duyar gibiyim), içim sıkılır,karamsar olurum,dudağı asarım,canım hiçbirşey yapmak istemez .....bu liste uzar gider böyle.Taa ki  Sevgili Meyye nin blogunda buluşalım,kaynaşalım etkinliğini görünceye kadar.Arkadaşım Aybike lerin sıcak,şirin mekanları Özel 1 Yerdeydi buluşmamız çok ama çok keyifliydi,hani resim yok mu diyeceksiniz Feyza nın blogundan fotolara bakabilirsiniz,herkesle tanıştığım için mutluyum ,sohbet şahaneydi :)
       Özeti geçtikten sonra  şimdi gelelim konumuza senin küçük dünyan ne ki? Çok soran oldu ne iş yapıyosun,okuyomusun? Okuyosan ne okuyosun fln filan...Bende bütün bu sorulara cevap niteliğinde bahsedicem bugün.Oldum olası resim yapmayı sevdiğim için en büyükkkk idealim olan Güzel Sanatları kazanamayınca biraz kendime küstüm.Bir müddet muhasebede çalıştım İşletmeyi 2.sınıfta bırakıp hesap-kitabın bana uygun olmadığını düşünerek tekrar resme döndüm.Stilistlik-Resim veAhşap rölyef kurslarından sonra bana en çok yakışır? diye düşünüp aileminde rızasını alarak  şirin dükkanımı açtım.Evet doğru bildiniz küçük dünyam VERA adlı dükkanım.Fotolara bakalım beğenecek misiniz? Müşteri veli nimetimiztir kapıyı açtım siz önden tabiiki :)
 

          
                                                                      Tafta ipek şallarım Bursa'dan




  
                 Şal konusu 2 yıldır acaip revaçta hala hiç takmayanlar eşarplarından vazgeçemeyenler veya ben sizin gibi takamıyorum diyenlere olsada alışınca şal kullanmaya bağımlılık yaptığı kesin! Hatta eşarp taktığınızda,hiç güzel olmadı deyip tekrar çıkarttığınız gözlemlenebilir misal ben :))  %100 ipek şallarımız siz sormadan ben söyliyim İpekevi değil ama kullananlar memnun olduklarını söylüyolar benim içinde önemli olan bu işte :) Alan kişinin memnun olması,severek kullanması :)

             Her yer şal :) İtiraf ediyorum çoğu zaman rüyama giriyolar gece, ''Fuşya değil hayır hayır ,gri! '' :)

 

Bunlarda %18 İpek içeren şallarımız,bazı sitelerde ve butiklerde bunları ipek şallarımız diye satıyolar sinir oluyorum,ipek kullananlar bilir zaten belli bir fiyatı var neyse tam satıcı mantığıyla konuştum kendimi sevmedim :)) sustum :))


   Senin dükkanının özelliği nedir? derseniz muhakkak kombin yaparım hem gelenlere fikir olsun,hem de seviyorum ,katılmanız gereken bir yer var elinizde kıyafetiniz hazır ama kararsızsınız,gelin beraber seçelim? Her daim burdayım ,beklerim :))



      Yılbaşında en çok kırmızı şal alındı en çok ona şaşırdım,Sevgililer gününde romantik beyleri bekliyoruuuuzz :)) Siz bilmiyomuş gibi yollayın,istediğiniz ürün akşama evde :D


      
     Sadece şal satmıyoruz tabii,eşarplarımız yurt dışından geliyor bildiğiniz  şubeleri olan eşarplardan bizde yok cinsliğimi burdada belli ettim.İthal eşarp sevenler için...Her birinden 1 tane ,pişti olmaya son :))      Hermes,Montero,Cartier,LV ....  Facebook sayfamıza eşarpları genelde koymuyorum çünkü yerimizden alan belli bir müşterimiz var onlar için saklıyorum.


                                                           Süslü tokalarımız el yapımı :)


              Arkadaşınız,kuzeniniz evleniyor mu? Yeni gelinin evine,yeni anahtarlık yine taşlı-maşlı sevenlere :))


  Ben ne seviyorsam dükkanımda o var,VERA nın özeti bu...Tugba'nın tarzı ...Yerimizde Anadolu yakası Ümraniye'de çarşının paralel sokağı,ulaşım kolay en azından bana göre kolay :)



                                            


      Ve şalların olmazsa olmazı topuz tokaları,herkes bişi takıyor eşarbı daha düzgün dursun diye,yünden olanlar var,kendi yapanlar var,bunlarda bizim tercih ettiklerimiz Organzeden yapılmış pofuduk tokalar,hem eşarbını çıkarttıktan sonrada şık bir görüntü oluyor,ev oturmalrındada rahatça kullanabilirsiniz.Renkler siparişe göre değişiyor,sevdiklerinize şirin bir hediye olarak alabilirsiniz :)



Final pozumda böyle gelsin bu seferlik kapatmıyorum zaten yüzümün yarısını kapatmışım pudra şalımla size hoşçalın diyim bari :)) Okdr şal dedik göstermeden olmazdı herhalde :)) Balonlarıda almışım arkama ,siz sağ ben selamet dostlarım ,ufak dünyamıda size tanıttıktan sonra ben kaçar artık.Kendinizi şımartın,üzmeyin en önemlisi o ben sevdiğim bu iş için hayatıma yeni bir yön verdim sizde isteklerinizi saklamayın.Bir gün çayımı içmeyede beklerim,beni ararsanız VERA dayım :)

P.S: VERA iletişim:0216 316 05 85

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**

22 yorum:

  1. tuba cım şansa bak ki toplantıda birebir sohbet etme fırsatımız olmadı ama meğerse senle çok yakınmışız canım:))))))ya nasıl konuşmadık..Ben ümraniye'de büyüdüm halaaaaaa ordayım:)ya kesin biliyorumdur yerini..daha dün çarşıdaydım.:))Ürünlerini beğenip bana soranlar bide yaaa :)şansa bak !keşke yazıyı dün yayınlasaymışssın:))neyse yerini tam olarak öğrenip kesinlikle uğramak isterim sana canım...Şallar süper görünüyor..Sarı sevmeyen ben sarıya bayıldım:))canım Boool kazançlar diliyorum cnm..

    YanıtlaSil
  2. aaa süpermiş şaşırdım facebook ta sanırım arkadaş önermişti ordan tanıyorum seni...Şalların çok güzel.Anahtarlıklar çok tatlı.Rabbim hayırlı uğurlu bol müşteri bol kazanç versin inşallah:))

    YanıtlaSil
  3. maşallah herşey çok güzel, Rabbim hayırlı kazançlar versin inş. gelmeyi çok isterim ama benim başakşehirde olduğumu düşününce çoookkkk uzak bana inş bir gün yolum düşerse uğramak istiyorum yinede :)

    YanıtlaSil
  4. srpbykylmzr* Sen muhabbte -ben muhabbete okdr dalmıştık ki konusamdık hıc cay saatinde:) ümranıyedesın demek beklerim tabıkı,yoluda bılıyosun madem :)arkadaslarına tavsıye et :)

    tuğbatuğba* şaşırdın dimi? herkes şaşırıyo ztn alıştım ben.aslında böyle bi post acmıcaktm ama ürünler nasıldr acaba,kullanan var mı merak edıyolar gorsunler :) benıde -işimide

    morcivertlale* Rabbim herkese hayırlı kazanc nasip etsn,ben ugrasyrm ıns değecek,sipariş düşünen arkadaslarnz varsa mail atsnlar heryere kargo yapyrz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gri olani cok begendim fiyatini ogrenebilirmiyim

      Sil
  5. ÖNCELİKLE BOL KAZANÇLAR DİYORUM.... BEN İPEK EVİ ŞALLARI NASIL BİLMİYORUM ÇOK METHETTİLER ...ARKADASIMIN DUGUNU ICN HOS BIRSEY ALMAK ISTIYORDUM FACE DEN BAKTIM URUNLERINE HEPSI COK AMA COK GUZELLL EN KISA ZAMANDA YAYINDA OLACAM SEN HEP ORDASIN DIMI

    YanıtlaSil
  6. hayırlı bereketlı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  7. altın sarısı şalın fiyatı ne kadar oluyor tubacım :)) bide tafta derken %100 ipek mi yani? sanırsam bunlar biraz daha sert değil mi? ben ipekevi şal satın almak istiyorm ama izmir'de bulamadım :(( sen ipek evi de satıyor musun?

    YanıtlaSil
  8. haticinpepelasi* cok saol :) Rabbim herkese nasip etsin hayırlı kazanc.İstedgını secmen yeterli ,2-3 gunde elınde olur,istersen mektup yazarım ıcıne :D ben hep ordaym Allahın ıznıyle

    nohut oda* Amin inşallah bereketli olsn hepımızın

    maral*tafta olanlar ipek evet,dokuması bıraz farklı sadece bırazda sert durur, dıger benım basımda gorduklern %100 ipek grubundan,kargo bizden eger dusunursen,ipekevi değil,aynı onun gıbı duruyo resımlerde bak karsılastır :) biz memnunuz :)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle hayırlı osun.Rabbim bol kazançlar versin inşallah.
    Eşimin kuzeninin 4 şubatta düğünü var ve ben ne giyeceğimi hala bilmiyorum.Bloğunda kuzenin Kübranın kırmızı ceket etek takımı çok hoşuma gitmişti ama alabileceğimi sanmıyorum.Sanırım belli bir marka değil.Ben de İstanbul'da oturmadığım için online alışveriş sistemi olan bir yer olması gerekiyor.Kıyafetime karar verebilirsem eğer ipek şallarından göndermeni isteyeceğim senden.Butiğinde elbiseler var mı acaba çizmeyla kullanabileceğim?Facebooktan resimlerine bakabilirim eğer varsa fotoğraflar mısın benim için acaba.Teşekkür ederim şimdiden.
    Görüşmek üzere inşallah.

    YanıtlaSil
  10. necli* Amin inş :)
    Düğün dendimi akan sular durur,sana tek diyebileceğim kıyafetıne cok yakın renkten yana üstünde farkedilir bi şal tercih etmen, fotolardada güzel cıkar,dugun için elbiselerm facede satışta degıl,dusunmuyor degılım aslında ama dıger tunıkler facede var bakabılırsn cızmeylede gusel olurlar :)

    YanıtlaSil
  11. ne guzel tugba. insanin sevdigi bir isi yapmasi cok guzel . umarim hem kazancin cok olsun , hemde mutluluguna mutluluk katsin.benimde hayalim kücük bir güzellik salonu ;))

    YanıtlaSil
  12. merhaba tuğba,

    sitelerde ordan oraya zıplarken senin sayfana da rastladın ne güzel oldu.. hayırlı olsun şimdiden ..

    YanıtlaSil
  13. mrb gitti gidiyordan özel satıs acarmısn

    YanıtlaSil
  14. Sitelere bakarken sizi gördüm. ipekevi yok heralde. www.ipeksalevi.com sitesinde de kalmamış. İpekevinin aynısıydı onlar da. Bir yerlerden ayarlasaydınız keşke. Şu anda blogunuza bakınıyorum hoşuma giden olursa size söyleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  15. gercekten basarılar dilerm birazdan faceden de bakıcam :) sallarn durusu ipekevni anımsatıyor :)

    YanıtlaSil
  16. I гead thiѕ artісle fullу concerning the cоmparison
    of most uρ-to-dаtе and ρrеvіous tеchnologies,
    it's awesome article.

    Feel free to visit my page balloons games
    My web-site - flash game

    YanıtlaSil
  17. Today, I ωent to the beach with my сhildren.
    I found a sea shell and gave it to my 4 уеar old ԁaughter and
    said "You can hear the ocean if you put this to your ear." Ѕhe ρut the ѕhell to her ear and sсreameԁ.

    There was a hermіt crab insіde anԁ іt pinched hег еar.
    Shе never wants to go back! LoL ӏ know this іs cοmpletely off topic but I had to tеll someone!


    My blog pοst green discharge during pregnancy
    My page :: twins pregnancy

    YanıtlaSil
  18. Thanκs for sharing your info. I truly aρpreciate your еfforts and I аm waіting for yοur next write uρs thаnk you once agаin.


    my homepаge; SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  19. Hello, everything is going sound here and ofcourse every
    one is sharing information, that's genuinely good, keep up writing.

    Also visit my blog post - seo

    YanıtlaSil
  20. merhaba. ben bu topuz tokalarından sipariş etmek istiyorum . ankarada bulamadım . yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  21. Şu topuz tokalarını büyük bir marifetmiş gibi anlatıyorsunuz bir de kardeşim o tepenize Yaptığınız topuzlar deve hörgücüdür peygamber efendimiz tarafından lanetlenmiştir.

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)