30 Ara 2011

Tuana Hediyelik Eşya

                                                        Canlarım Herkese Merhaba!
     Geçmiş olsun dileklerini için çok tşk ederim öncelikle,peltek konuşmam bayağı azaldı ,dilimdeki yaralar da bayağı hafifledi.Yeni post için heyecanla bekleyişim sona erdi,size güzel bol fotoğraflı bi konu seçtim.Biliyosunuz İstanbul Anadolu yakasında oturuyorum,Ümraniye çarşıda sürekli gittiğimiz,ayy yeni neler gelmiş dediğimiz,bi arkadaşımız evlendiğinde ne alsak diye düşünmeden hemen karar verebildiğimiz tek yer tıklayın bakın Tuana Hediyelik ! Envai çeşit tabak,çanak,süs eşyası,şamdanlar,panolar ne ararsanız...Şimdi isterseniz bi fotolara bakalım neler seçmişim sizler için :) Buyrunnnn buyrun önden :)


          Yeni yuva mı kuruyosunuz,çeyizinizin eksikleri mi var? Tuana da birbirinden şık takımlar siz değerli müşterilerini bekliyor.


Bunlarda parfüm&esans şişeleriymiş  sunum tepsileriyle beraber yatak odaları için valla ben bunları salona bile koyarım yatak odasında görünmez ki çok şıklar azcık el içine çıksınlar değil mi? :)



         Biliyosunuz narlar bu aralar çok hit sevdiğiniz bir dostunuza,ev alan bir arkadaşınıza veya beyaz bir tv ünitesinin altına bunlardan alıp kendinizi şımartabilirsiniz ? :)


    Tuana nın çok genç,dinamik,cici bir sahibesi var Tuba hnm..Kararsızsanız,''ayyy bişi alıcam ama ne? '' diyorsanız biraz ipucu vermeniz yeterli Tuba hnm size uygun parçayı bulur çıkarıverir,benim gibi canlı çiçeklere bakamıyosunuz soluyor mu? Aklınıza gelebilecek bütün çeşitlerde yapay çiçekleri var siz istediğiniz modeli,rengi söylüyosunuz o size uygun arajmanı yapıveriyor.Kapı süsleri,söz,nişan çikolata süslemeleri,gelin el buketleri.....say say bitmez.Evde söz takılcak diyelim gelinin kıyafetinin rengini söylemeniz ve çikolatanızı onun yanına götürmeniz kafi,harika bir yüzük tepsisi,ona uyumlu süslü çikolata tabağınız sizi bekliyor olucak,giderseniz selamımı da iletin lütfen,kokoş ürünleri sevenlere duyrulur!!!




         ''Ayy Tuba hnm,sizin evinizde kimbilir neler vardır?! '' Diyorum her gittiğimde bıkmıştır herhalde bunu duymaktan :) İnsan böyle şık şeylerin içinde olunca bütün gün ahh ah :))


             Bunlara bayıldımmmm!!! Çok sevimliler yaaaa!!! Eskiden bi Ümit Usta vardı yemek yapan koca göbişli ona benziyo :) Mutfak dekorasyonu için güzel olabilir özellikle mutfağı kırmızı olanlar için mükemmel !



Ben biyere giderimde foto çekilmem mi? Buda sizin için Tuana nın bahçeler veya  müstakil evlerin kapı önleri için harika olabilecek model bisikletleri,istediğiniz çiçeği içine koydurabilirsiniz.



    Yetişkinler için cicilerde varda bebekler için yok mu? Elbette ki var! Şirin biblolar,çerçeveler hepsi Tuanada! Diyelim hamilesiniz hastane odasında veya evdeki mevlidinizde dağıtmak için bişi düşünüyorsunuz ama ne? Bebek şekeri veya ufak anı hediyelikleri çeşit çeşit .Ben hamileyken gitmiştim bebek şekerlerimizi yaptırmak için ismimizde önceden belli olduğundan herşey hazırdı,geriye sevenlerimize dağıtmak kaldı,herkeste çok beğendi.Sizin de aklınızda bulunsun ;)







Buyrun size bir orjinal fikir daha,bu güzel japon şemsiyelerini kına gecesinde gelinin kızkardeşleri,kuzenleri veya kankileri kına yakılırken takıyomuş,yanyana geçip ,şemsiyeleri açıp bide unutulmaz poz verdim mi hehh işte orjinal bir kına gecesi hatırasına imzanızı atmış oluyosunuz,ben bayıldım fikre!



Beyaz olanını çooook sevdimmmm !!!



Bismillahirrahmanirrahim...



    Modadan bahsetmemek olmaz,bluzumu yine ufak bi dükkandan almıştım geçen sezon,beline kemer takmayı ben uydurdum.Kolyem Claire's ,şalımı soranlar oldu İpekevi mi diye,hayır değil Armanda nın altın sarısı gayet memnunum ön yargılı olmamak lazım,aynı kaliteyi daha uygun fiyata bulabilirsiniz,bunu özellikle şehir dışında oturan  bulamıyorum diyenler için söylüyorum..




Final pozumuz çok sevdiğim şemsiyelerle gelsin ,yeni yılınız hayırlara vesile olsun inşallah,hepinize sağlık,mutluluk ,bereketli kazanç diliyorum.Hiç bir gün yoktur ki akşam olmasın unutmayın! 

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**

12 yorum:

  1. Istanbul'da yasamanin avantajlarindan sadece bitanesi:) Hepside birbirinden güzel, birde orda olsam herhalde kaybederim kendimi :) Kahve fincanlarina bayildim, cok sekerler.. Ve kina icin semsiye pozunuda bi kenara yazdim.. Tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. yemek takimina ve senin kombinine bayildim bende:)

    YanıtlaSil
  3. işterenklihayat* aa görsün tabii annen görsünde sanada bu cicilerden alsın ;)

    pinkdunya* İstanbulda yaşamanın artısıda eksiside var tabii,herseydn cabuk haberin oluyr,yakın takıpte oluysn alternatif cok ama insanlarda bır okdr hilekar,2yuzlu samimi degl bunlrda eksisi :/ kına fikri harika,kuzenım ıcın bende yazdm kenara ;D

    zelis* cok tsk ederm canmm takıpte kalın ;)

    YanıtlaSil
  4. Tuğbacım yazılarını okurken bir an seni gözümün önüne getiriyorum, sanki karşımda bana anlatıyorsun:) için içine sığmıyor, bi enerji bi enerji:)) maşallah, kıyafetin de sen de çok hoşsun! Bahsettiğin tuana eczanenin karşısında mı?

    YanıtlaSil
  5. Feyza* Tatlım sen biliyosundr kumascılara giden,trafıge kapalı fıskıyeler akan sokak.Kumascılar tarafından gelırsen 100 mt ilerde sagda.Enerjiye gelince ne bilim normal halim bu,gecen bi magazaya gıttm cabuk cabuk tezgahtar siz hıperaktıfmısınız? diye sordu :D

    YanıtlaSil
  6. Tugba Hanım öyle güzel şeyler yazmışsınız ki hakkımızda... sizin güler yüzünüz ve bitmeyen enerjiniz ile süper yazılarınız çıkıyor ortaya ,sizi takipteyiz.

    feyza hnm. ; burda yoruma dahil oluyoruz izinsiz ama , Tuğba hnmın anlayısına sıgınıyoruz. Yerimiz Ümraniye Çiftlik sokak ta.no:17 ...eğer ümraniyede iseniz sizi mağazamıza bekleriz. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      avrupa yakasindan nasıl gelebiliriz sizin mağazanıza

      Sil
  7. Ne demek Tuba hnm tabiki inş geri dönüş olur ;)

    YanıtlaSil
  8. Tuana'yı biliyorum. Annemle ümraniye'de gezerken görmüş ne kadar güzel şeyler varmış deyip girmiştik. Güzel ürünleri vardı. Ufak tefek bir şeyler almıştım hatta ben de ceyizim için. Arada bir yolum düşerse yine uğramalı :)

    YanıtlaSil
  9. kübra* seninde evin güzeldir ozmn kübracım zevkli secımler olduguna eminim,bu arada kardeşinle ne kdr benzıyosunuz yaff :)

    YanıtlaSil
  10. Maşallah enerjine Tuğbacım yaaaaa anlatırken bile o kadar içten ve zevkli anlatıyosun ki ne kadar uzak olursam olim mutlaka ümraniyeye gidip Tuanayı ziyaret edesim geldi valla :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)