3 Ara 2011

KINA GECESİİİİ !!!

                                       Selaaaam Herkesee!!!
      Çook güsel bir c.tesi günü ,hava aralık ayında olmamıza rağmen süper ;) Tam gezilecek vakit ama ben işteyim yine :(  Olsunnn yinede keyfim yerinde ,kuzenimin kına gecesi gerçekleşti ve tam anlamıyla kopp kopp party şeklindeydi,ayıptır söylemesi herkese hoşgeldiniz dedikten sonra piste çıktım,bayan dj imiz final dediğinde indim!!! Pek oynamayı sevmem :))



         Buyrun kına gecesi kombinime gidelim,elbisem straplez çok çok severek aldım ,mercan tonlarında hoş bi rengi var.Üstü ince tülle drape drape katlanmış ,kalçaya kdr dar ,aşagısı uçuş uçuş,oldum olası severm taşlı-janjanlı şeyleri ztn bütün hevesimi kuzenimin kınasına saklayarak  Şekil-A da gördüğünüz gibi acısını çıkardım :) :)



     Cengiz Abazoğlu'nu çok beğenirim,bu ara çok dinlediğimden midir nedir,tavsiyesine uydum. ''Fazla abartmayın bir küpeylede hoş olabilirsiniz'' dedi,Kola ,boyna,heryere takmayı ztn sevmem aklıma yazdım tavsiyesini.İri bir topuzun altına bir çift küpe...Böylede Gayet şık ve zarif olabilirsiniz,fotoda göstermek isterdim ama maalesef  sizinle paylaşamıyorum kılıktan dolayı :)) Bu kadarıyla idare edicez artık.


Bakım&Kuaför zamanı !! Kuzenim Büşra ve ben : tırnaklarımız  ojelendi,saçlar da hizaya girdi. Evvettt kına yakma vaktiiii !!! :))


      Gelin hanım kına gecesi etkinliğimiz boyunca 3 kıyafet giydi.Gelenleri karşılama kombini,kına yakılırken gördüğünüz kaftanlı kombin veee yavaş yavaş kalkanlarla beraber fonda Serdar Ortaç ortalığı yıkarken giydiği koppp kopp kombini ! :) O fotolarıda koyamıyorum tabii,blog için en uygunu buydu :))
Yalnız eve gelip fotolara bakınca kırmızı ojelerine bayıldım,maşallah :))


Gelinnn elini açmıyooo,Gelin ağlamıyooo acıklı bişiler çalınn!!! Meşhur kına gecesi cümleleriyle dolu anımız.İşte gördüğünüz gibi gelini ağlatmayı başarmışlar,selpaklar havada uçuyo,ağlarsa anam ağlar,gerisi yalan ağlar gibi edebi sözlerimizi söyleyerek iyice havayı ısıtıyolar .Kuzencimmm Rabbim mesut etsin tatlım,evine huzur-mutluluk versin inşallah! AMİN ! :)



Sıra geldi hatıra fotoğrafı çekilmeye,biz Türklerde bu olmazsa olmaz,birden flashlar patlar,herkes beni çek beni çek,sanki gelin Kutuplara fln gidiyo,bidaha görmices.Burda ayol hepinizi çekices bi dakka! :) Bu Resimde kide Şule ablamız kendisi hotellerde ve butik pastanelerde pasta şefi olarak çalışıyor,inanılmaz şeyler yapıyo görmelisiniz,özel gün pastaları,cupcake,cheesecake,kişiye özel kurabiye ve çikolatalar....Ahh ah olsada yesek şimdi ! :) Kapı açılsın Şule abla elinde dondurmadan pastasıyla içeri girsee!! :))




    Gelelim bana  kına gecelerine giderken kurtarıcım olan feracem (abaya) ile kıyafeti başarı ile kamufle etmenin mutluluğu için pozumu vermişim.Etekler yere niye sürülüyor? diye sorarsanız topukluları çoooktan çıkarıp yedek babetlere geçtiğim için :)) Türk zekası yine devrede :))



   Kınamız bi 3 saat daha sürseydi emin olun ben hala formumdaydım.Bu bayanlara özel eğlenceleri çok seviyorum,önceki postlarımda da demiştim,kızkıza toplantılar,gezmeler,kınalar tam benlik.Kına geceniz varsa çağırın gelirim itinayla kopulur,halay başı olunur! ;) Teyy


      Buda kuzenim Büşra o da gayet güzel kıyafetini kapatmayı  başarmış.bakmayın öyle Arabistan'dan gelmiş gibi durduğuna o feracenin altında ne olduğunu gayet iyi biliyorummmmm!!! Bihter seniiiii !!! :)) İkimizde gece bitene kdr haydi eller havaya modundaydık.Gece biterken erkek tarafından biri yanıma gelip '' Çok yoruldunuz valla,nasıl böyle beceriyosunuz? '' diye sordu.'' Bizim bünyemiz alışık kına kına geziyoruz ondandır.'' dedim :D



     Veee final pozumuz kuzen ve benden gelsin-gece bitti artık onu eve yolculuyoruz,dinlensin,güzel uyusun,göz altları morarmasın diye ne de olsa gelin olucak dimi? Bende yavaş yavaş kaçıyım evim beni bekler,yakında yeni kınalar-düğünler var beni bekleyin takipte kalın anacım,güzel kombinler paylaşıcam inşallah.

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**



4 yorum:

  1. bu "abiye-üstüne-abaye" görüntüleri nedense çok tanıdık geliyor.. ;) hepimizin kınaya giderken/gelirken büründüğü kılık çünkü. :) kurtlarınızı dökmenize sevindim. Yakında kına olsa da ben de kudursam.. :P

    YanıtlaSil
  2. SERRA* COK GUSEL Bİ GECEYDİ bende uzuuun zamandr biriktirdgm kurtlarımı döktüm :D yanlız fazla dökmüş olucam ki hasta oldum :/

    YanıtlaSil
  3. ferace çok güzel olmuş.abiyeden ziyade o çekti dikkatimi..ben de istiyorum giyemem sıkılırım diye almıyorum.ya terleyip üşümüssündür yada nazar değmiştir :)

    YanıtlaSil
  4. güzel şeyler dükkanı* tsk ederim ..bence acil durumlar için ferace cok kullanıslı hemde okdr pahalı bişide degıl,al kullanırsın bence :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)