12 Ara 2011

Dostlarla BirGün

                                                          Selamlar,Hörmetler !!!
       Sizi biraz beklettiğimi düşünerekten  burdayım.Yeni post olarak çok sevdiğim arkadaşlarımdan birinin evindeydik h.sonu..Güldük ,eğlendik,en fenası inanılmaz yedik yedik yedik...Patlama noktası bu olsa gerek,dostumun Anneciğinin ellerine sağlık herşey enfesti.Mine teyzecim öpüyrum seni (:
                                                        Hadi gidelim fotocuklara !



        Eveet ! İşte yine ben,gayet spor bi kombinle karşınızdayım :Pp Sanırım ben spor giyinemiyorum,en düz halim gömlek&hırka ,spor ayakkabı ztn hiç kullanmıyorum gibi...Tipik bir boğa burcu olarak nerde güzel sofra&patlak renkler hoop ordayım :) Burda bir ev oturmasına gidilecek kdr çizgiyi bozmadan,canlı renkleride kenara atmadan ortaya ööle karışık bişi çıktı .Neden kapının önünde çekildin diye sorarsanız o caaanım sofrayı silip süpürdükten sonra biz boynumuzu büküp kapı önünde cezaya kalmaktan başka seçenek kalmadı :)


        Bu da evsahibimiz sağolsun bizi çok iyi ağırladı.Menude neler mi vardı? Çarşaf börekleri,ev yapımı kıymalı pideler,salatalar,tatlılar derken  göbeğimiz 14 haftalık bebiş karnı gibi oldu ,İtiraf ediyorum kıymalı pideler okdr güzeldi ki canım  benim bana kumanya poşeti yapmış resmen eve götüreyim diye :) Sağ-salim eve dönebildik çok şükür. Malum en son profiterolün içinde kaybolmuş durumdaydık :)
Bide unutmadan saks mavisinin üstüne böyle mercan-turuncu tonlar çok güsel duruyor ben çok beğendim,kontras şekilde elbisesinin üstüne bu tonu kullanmış çok canlı durmuş,bi çok insan bana kumaş seçerken onun üstüne o gitmez diyor.Biraz kendinizi aşın artık birbirine çok uyumlu renkler yerine zıt kullanarak ön plana çıkarabilirsiniz.Muhakkak Deneyin bence :)




    Buda arkadaşımın kızkardeşi...İnsan böyle ince uzun olabilir mi barbie gibi? Resmen komplexe girip kesinlikle yanında foto çekilmedim.cıx cıx cıx  sanırım genlerle alakalı bizim aile genelde orta boylu olduğu için bendende 1,70 beklenmez değil mi? Maşallah diyelim,insanda böyle fizik olupta ne giysem diye düşünmez herhalde...Bol esprileriyle masada yine bizi kırdı geçirdi,karbonhidrat canavarı seni!!! Canımcım Bizede bekliyorum ablanla :)


         Günün papuçlarına gelince bu sefer bu babetlerimi tercih ettim,Ümraniye'de küçük bi dükkandan almıştık.Gündelik hayat için gayet rahat.Ev oturmalarına giderken muhakkak ev ayakkabısı alırım ben yanıma.Herkes alıştı artık,''Sana terlik vermiyoruz yanında vardır ztn '' :)
        Çorabımız yine sahra :) Çorap konusunda da cinsim klasik olan ten rengi giymem onun dışında herşey olabilir,kaşmir,kestane,sahra,vanilya....ve aklıma gelmeyen diğer çorap renkleri.Denemeyen varsa muhakkak tavsiye ediyorum alışınca başka çorap giyemiyosunuz.Bikaç yıl önce Fuşya çorap almıştm,gül kurusu eteğin altına yürürken birazcık dikkat çektiği için babamdan güzel bir uyarı geldi,son giyişim oldu ,çoraplarla vedalaştık :)



     Şalımı sorarsanız VERA Şal&Aksesuar'dan,ipek şal kullanmayı sevenler için fikir olabilir? Eteğimin tasarımı ise yine bana ait kanvas kumaştan.Üstten kapaklı bi model.Gündelik dışarı çıkarken kanvas kumaş en kullanışlı olanlardan kendini salmadan durduğu için benim en rahat ettiğim.Eteğimin boyu hakkında belki eleştiri gelebilir ama ben maxi boy sevmiyorum şu aralar çok popular olsada ayaklarıma dolaşıyor gibi oluyor.Rahatlık ön planda eğer etek giyiyorsam.Benim seçimlerim bu yönde,Siz gündelik hayatınızda neler tercih ediyorsunuz?



        Final pozumuzda böyle yana manidar bi bakış ile gelsin! Ayna bulunca bakmaksak ayıp olur değil mi? :) Hele şuanda benim aynamı okuyorsanız :) Arkadaşımın gezdiği Erzincan'dan gelirken getirdiği aksesuarların yanında pozumuzu vererek günün anlam ve önemine yakışır şekilde kıpırdamadan duruyoruz.Sağolsun bizide unutmamış hepimize almış bu cicilerden.Lokum koyucam içlerine Allah kısmet ederse...Evet dostlarım yeni bir haftada kendinize çok çok iyi bakın.Tabii takiptede kalın,beni unutmayın,keyifli yazılarım çok yakında ! ;)

                                                       *** Modayla kalın-sevgiyle kalın!***

7 yorum:

  1. eğlenceli bir gün geçirmişsiniz her halinden belli cnm :)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. sonsuz dekorasyon* arkadaslarla gecırılen gün eglenceli olmazmı? hemde nasıl dostların yeri ayrı herzmn :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bi gün olmuş arkadaşının ellerine sağlık kısa etek konusunda bende muzdaribim hatta bugüne kadar hiç maxim olmadı doğru değil ama vazgeçemiyorum maxiler yakışmıyo napiyim babetlerinide ayrıca sevdim ama düz ayakkabılar bana göre değil illede topuklu

    YanıtlaSil
  4. babetlerine bayıldım :) ben de yeniyim yardımcı olursanız sevinirim. http://isterenklihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. feyza* gıyemıyorum yaa maxi :/ maxi kdr sayılmaz ama uzun etegımı gecen gıydm takıldm merdıvenlerde az daha gidiyodm yok giymem becermyrm yurumesını :(

    sümeyye* babet de şal gibi kurtarıcı rahat rahat gez dolaş tesettürlüler için iyi oldu tabi.Topuklu ayakkabıda cok sevıyrm ama yürüdugum için cok herzmn mumkun olmuyo tabi,özel gunlerde kaçmaz ama ,bloguna ugrıcam optum

    YanıtlaSil
  6. ben senin tarzının bir moda blog u yazmak için uygun olduğunu düşünmüyorum çok sıradan ve zevksizsin ayrıca blogunu daha profesyonel yazarsan daha iyi olur ve ben sana kendi gardırobumun fotograflarını göndersem bayılırsın herhalde neyse yinede bu konuda meraklı olmak güzel de çok bilmiş konuşmasan daha iyi olur en azından şimdilik lütfen bu sözlerime sakın alınma hoşçakal...

    YanıtlaSil
  7. harika ayaklarınız var...

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)