14 Ara 2011

ÇOCUK Olmak (:

                                                            Merhabaaaa Dostlarım!!!
      Güneşli bir günden merhaba diyemiyeceğim ama olsun sizin içiniz aydınlık olsun inş.Aralık ayında olmamıza rağmen sel su gitmeden veya lapa lapa kar görmeden nerdeyse ayı yarıladık.Bir kış mevsimine göre gayet güzel havalar.En azından kaloriferin veya  sobanın  dibine  tünemiyoruz.Benimmm gibi yağmurlu havalarda morali -5 olanlar için çok çok güzel oldu havaların bu şekilde gitmesi.Hafif yağmurlu bir İstanbul gününde accık çocuk olasım geldi.Sizde eminim o günlerinizi özlüyosunuzdur.Dert yok tasa yook Ah Ah :)




      Bayanların ve çocukların en çok zevk aldıkları yerlerden biri kuşkusuz avmler...Hele de mevsimlerden kışsa,ortam sıcak,yemek ,wc,mescit (tabii varsa),vitrin hele de indirim varsa birden 30 yaştan hoooop 10 yaşa inebilirsiniz  :) Beylerin ise bu durumdan pek haz ettiklerini sanmıyorum çok az bir kısım severek gitsede,genelde hanımın çantasını taşıyarak veya vitrin önünde ''aaa hayatım bu da çok güzelmiş'' cümlelerini 34598 kez dinledikleri için onları heran afakan basabilir.Yalnız kalabalığa sabredip eşleriyle birlikte gezen hatta hoşuna giden beyleri burda huzurunuzda bikez daha alkışlıyorum!!  Bravo beyler :))



     Gördüğünüz gibi avmler çooooktan yeni yıl hazırlığına girmiş,ben kaç gün kaldığını bilmesem bile?? Ho Ho hoo diyen Noel baba apartmanın bacasından girip bizim daire yerine üst kattaki merdiven boşluğundan sürekli çocuklarına seslenen teyzenin evine girerse neler olur bilmem ama benim gördüğüm kadarıyla yılbaşı havasına girilmiş bayanlar.Herkes bişi alıyor,kasalarda kuyruklar,SALE yazan mağazaları hiçççç söylemiyorum bile.Yılbaşı umurumda değil ama oldum olası süslü şeyleri sevdiğim için ben sürekli bu görüntüye baktım durdum.Bak yine çocuk olasım geldi :)


            Şekil-A da gördüğünüz ben kah bir ayağı yerde bir ayağı gökte misali tutunmuşum minik evin kenarcığından sanki biyere kaçıcak,şeker kız candy havalarında :) İçimden çocuk olmak,elma şekeri fln almak,fıskiyeden akan suları görünce a-aa bi yaşıma daha girdim der gibi bakan ufaklıklardan olmak geldi.Ozamanlar çok gıcık olsakta annelerimizin önlüğün altından tayt giydirip karizmamızı yerle bir etmesi,saçlarımızı tepeden toplaması,hep kapuşonlu montlar alıp ipiyle boğazımızı sımsıkı bağlayıp bide üstüne atkı dolayıp nefes almamızı imkansız hale getirmesi,defterlerimize etiket yapıştırması sanırım...vs 80 lerde çocuk olanların başına gelen en popular traji-komik olaylardı. :) Her sabah sıraya girip tintin sınıflara gitmek,kalemimi açıcam bahanesiyle çöpün orda toplaşıp dedikodu yapmak,sınıfın sarışın mavi gözlü popular kızını güya kıskanmadan bakıp tırnaklarımızı yemek :) Akşam olduğunda ise hepsini unutup mışıl mışıl uyumak,en güzeli de buydu sanırım,ertesi günü düşünmemek sadece anı yaşamak ahh ahh :) 
hey gidi günler :))



Evi sahiplendim artık görüyosunuz.2 de Barbie bebek verirseniz hemen oynamaya koyulcam o derece yanii.Barbie bebek sevmeyen kız varmıydı acaba küçükken? Oyuncakçının raflarında yarım saat gözümü dikip baktığım,annemi sinir ettiğim günler geldi şimdi aklıma.O zamanlar nasıl bakıyoduk ki hayata vayy bee Barbie'nin balo kıyafeti deyip kendimizden geçiyoduk? Şahsen ben geçiyodum :) Abim doğum günümde Cindy Party Girl almıştı da nasıl havaya girmiştim.Sanırsınız meclise alındım.İşte diyorum ya çocuk olmak diye ufak bişeyle dünyaların senin olması .Şimdi olsa etkisi ne kadar sürer kimbilir??





      Bu kadar çocuk olup hoplayıp zıplayınca acıkıyosunuz tabii.Küçükken İskender fln yemiyeceğinize göre geriye tek bi seçenek kalıyor.Fastfood :)) Ben ve KFC Hot Wings Menum önümde.Güya sağlıklı besleniyorum cola yerine ayran almışım.Bu da kendi kendini avutmanın resmi değilde nedir? :) Kazağımıda kenarından köşesinden görüyosunuz tam bi axess kızı olmuş sarı sarı :)) Hiççç canlı renkler sevmem aslında :)) Genelde pastel tonlar giyerim :)) Sarı ceketim Koton un önceki önceki sezonlarından ama çok sevdiğim için  hala giyiyorum ,ne diyim axees kazandırır!

                                                             Benzemiş gerçekten :)




Bunlarıda Boyner' de gördüm.Pek bi şekerler,özellikle kazaklarına bayıldım.Böyle özenilerek yapılmış,detayları çok olan parçaları çok seviyorum yaa:) Büyüklü küçüklü farklı modellerde  çok çeşitleri vardı ama abartmıyım dedim neticede etraf kalabalık  yani :)




    Küçükken peluş oyuncağı olmayan yoktur herhalde. Genelde Yumuş,Boncuk,Maviş,Tonton gibi isimlerle hepimizin hayatında unutmadığı hergün elimizde sürütmekten mahvettiğimiz peluşlarımız vardı.Şunları görüpte ayyyy dememek elde mi? Gel bana sarıl diyo :) Bende öyle yaptım.Bende bu kadar büyüğü yoktu tabii bulmuşken de hatıra fotosu çekileyim bari dedim.Çok sevimliler yaa!! Bebek odası içinde fikir olabilir?Düşünenler varsa..Benden şimdilik bu kadar.İçinizdeki çocuğun kaybolmasına izin vermeyin,neşenizi de kaybetmeyin.Gülümsemeniz hiç eksik olmasın inşallah dostlarım.

***Modayla kalın-sevgiyle kalın***

9 yorum:

  1. Sarı kapına bayıldım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Benim eşim de avmde dolanmayı sevmeyenlerden; ama işin garibi ben de çok sevmiyorum. Özellikle de haftasonları o kalabalıkta bana da afakanlar basmıyor değil. Senin enerjik fotoğraflarına bayıldım süpersin..

    YanıtlaSil
  3. Avm leri dolasmayi ben aslinda cok fazla sevmiyorum. Hatta cogu zaman düsünmüsümdür, keske bir asistanim olsada benim yerime kiyafet alisverislerimi yapsa, diye. Hafta arasi kizim kresteyken bir iki saat icinde halletmeye calisiyorum, genelde. Gecenlerde hafta sonu gitmek gibi bir gaflette bulundum arkadasla beraber. Ve sevmemekte hakli oldugumu gördüm :-) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sümeyye* Bende cok severek gıyıyorm yenı degl dıyorum ya bırazck patlak renklerı sevıyrm (: napimmm

    Kübra* Yorumun için cok tskler farkedılmısım gercektn (: Pek bi enerjiğim sen bıde benı carsıda fln gör,gecen bayanın biri hiperaktifsiniz galba dedi :D İnş ilerde bigün gorusrsk avmde degıl güzel bi mekanda bulusuruz...

    Seyyah* O derece yani? yokyaa vitrinsiz olmas ben cok sevıyrm valla,hele yanında zevkli,eglenceli biri varsa ohoo süpper ;)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuz çok güzel.Nişan ve düğünde giydiğiniz elbiselerde çok güzel...

    YanıtlaSil
  6. Avmler bu aralar benim de vazgeçilmezim. Hele bir de yılbaşıyla gelen indirimler var ki paraları saç saç saç diye geziniyorum:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim:) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. quenn_ff* çok tşk ederm,inş yeni yazılar yakında bu aralar bıraz rahatsızım ıhmal ettıgımın farkındaym ama duzelınce acısını cıkarıcam

    trendsum* avm & indirim :)) bende tuhaflık var kesin manzaralı yer yerıne avm tercıh ederm sanırm cok kötüyüm ya :)

    YanıtlaSil
  8. Kombin cok hos olmus. Bende süslü olan herseyi severim,ama AVM leri de olsun ama o eski sokak magazalari,minik minik sirin dükkanlarda yasamaya devam etsin isterim.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  9. vintage duygular* şirin dükkanların yeri ayrı tabikii onlar hiç ölmesin benim dükkanımd ao şirinlerden biri ufak ama cici :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)