27 Ara 2011

Çiçekli Kombin

                                                        Selamlar Dostlarım!
     Bayağı arayı açtım farkettim ama isteyerek olmadı emin olun.Biraz vakitsizlik,biraz aksilik,rahatsızlıklar derken blogumu bir hayli ihmal ettim.Kış günleri ne güzel gidiyor benim gibi güneşli havaları sevenler için derken güzelce hasta oldum,onun üstünde bir seher vakti kayıp düştüm,ağzımı okdr sert vurmuşum ki dilim de kesikler oldu,insan ham hum yumularak yemek yemeyi özler mi diye sorarsanız benim işte o! Acaip özledimmm lezzetli yemeklerin içine gömülmek istiyorum doya doya yemek istiyorum zaten biraz zayıflamıştım bu da üstüne güzel oldu heran uçabilirim Yudum'la...


      Şuan da en güzeli blogumu konuşmama gerek kalmadan yazıyor olabilmem zira pek konuştuğum söylenemez günlerdir,geçmiş olsun telefonları için çok tşk ediyorum sağolunn canlarım.Kombinimize gelince biraz konuyu değiştirelim değil mi? Benden beklemiyosunuz böyle olumsuz konuşmalar oyüzden hızlaaa konumuza dönüyorum :) Çiçekli tuniğimi Ümraniye'den aldım öyle bir marka fln değil ama çok severek giyiyorum,tiril tiril bi kumaşı var fuşya ve benzer tonlarıda her daim sevdiğim için ortaya böyle bi kombin çıktı.
    Çoraplar yine vanilya kışın vanilya giyilmez diyosunuz belki ama ben giyiyorum valla özellikle ayakkabıda tam kahve gibi değilse neden olmasın? Her renk her mevsimde giyilir moda da artık renk kısıtlaması yerine renk cümbüşü ortalığı sarmışken bu kışın giyilmez inanışında değilim rengarenk mantolar gözüme kestirdiklerim arasında mesela?





      Uzaklara dalmış gitmiş ne düşünüyorum acaba? Bi güverteden mendil sallamam eksik :) Renkler biraz puslu çıkmış fotoğraf makinamı yere düşürdüğümüz için olabilir :/ evet evet üzülerek boynumu büksemde fuşya şalımın mat çıkmasına neden olsada nedeni kesin bu...Napalım 2012 wish list de içimden bi Canon diliyim bari.Çiçekli tuniğimi burda yakından görüyosunuz o da biraz matlaşsada napalım idare edin bu seferlik beni :)


Canlı çiçek çook seviyorum maalesef bakamıyorum hiç saklamıcam canlı çiçek bakımında berbatım eşimin özel günlerde aldıklarını,yeşil bitkileri utanıyorum ama kaktüs bakımını dahi beceremiyorum hepsini öldürdüm.İtinayla çiçek mahvedilir tarafımdan :) Buyüzden ben ööle uzaktan koklamakla yetiniyim :) Kaktüse nasıl bakamıyosun bişi yapmıcaksın ki? Dediğinizi duyar gibiyim sanırım benimki fazla severken öldürmek :)
(Bu arada Çantamda eltimden hediye yazmadan geçmiyim bari ayıp olur )




     Evettt çocuğu olanlar bilir park,müzikli oyuncaklar,jetonla çalışanlar yakınınızda bu 3ünden biri varsa çocugu ikna ederim yoluma devam ederim diyosanız feci şekilde yanılıyosunuz ya 7 dk sonraki haliniz benim yukardaki halim olur yada  iktidarı eline almaya çalışan anne rolünü oynamaya kalkıp sizi kepaze etmesine izin verceksiniz..Hiç uğraşmadan Benim tercihim tabiki 1 :)


    Arkadaşım beni çekerde ben onu çekmez miyim? Sevgili Kübra da çok becerikli arkadaşlarımdan biri,bigün unutmazsam yaptığı güzel mamalarla dolu masasını sizin için çekerim.Şal sevenler için söyliyim hemen Başındaki şalı Armanda nın mercan rengi  özellikle lacivertlerin koyu renklerin üstünde çok güzel duruyor.
Canlı canlı :)


   Yukarda gördüğünüz de Kübra'nın bana hediyesi.MAC kalem eye-liner diyimde herkes anlasın en iyisi.Sürüşü çok kolay ''ayy kaydı tühh !''demeye hiç gerek yok, enfes Audrey Hepburn bakışlarına sahip olmak istiyosanız tavsiye edilir ;)




     Geldik güzel bir günün daha sonuna ! Final pozumuzda eşim ve benden gelsin,normalde sevmez foto çekilmeyi ama kaç gündür düştüğüm için çile çektiğimden sanırım ''gel yanıma ''dedi :) Rabbim sizinde  ağzınızın tadını bozmasın inşallah,Yeni yılda yeni ne kdr dileğiniz varsa kabul olur inş,bekarlar hayatlarına çift,çiftler çekirdek aile olarak devam ederler inş,işinde yükselmek isteyenlere terfi,patron olmak nasip olur inş,sağlığınız sizi korkutmaz yarı yolda teklemez inş,sevdikleriniz yanı başınızda sizi bırakmaz inş,en güzel tektaşlar bu yıl parmağınızda olur inş,veee 500 çift yeni ayakkabı gözünüzü açtığınızda dolabınızdan taşmak üzere olur inşallah! hehehe diye dişlerinizin göründüğüne bahse girerim :) Kendinize çok iyi bakın :)
Görüşünceye dek;

**Modayla kalın-sevgiyle kalın**



11 yorum:

  1. tuniğin çok güzel güle üzerinde eskisin,hele en altaki yeni yıl dileklerinin hepsi birbirinden anlamlı... :)

    YanıtlaSil
  2. tüm dualarına aminnn dedim ve evet dişlerim görünüyodu o esnada :D

    YanıtlaSil
  3. oncelikle gecmis olsun, galiba sana nazar ettik:) rabbim beterinden korusun.
    amiiinnn ne kadar guzel dilekler bunlar, yanliz tek tas olmasada olur ben alyansada raziyim :) hehehe :p Rabbim yuvanda mutlulugu huzuru eksik etmesin canim ayrica tunigin gercekten super gorunuyor cok yakismis gule gule giy:)

    YanıtlaSil
  4. haticin pepelası* cok tsk ederm jnm bende severek gıyıyorum hatta hoplaya zıplaya ;)

    zelis* saol cnm :)

    doodle noor* dişler her daim 32 benm her ne kdr 28 olsada :)

    kelebek misali* cok saolun,evet oldu bı kaza işte,agız dıyıp gecmemeli yemek yerken gözümden yaşlar gitti valla Rabbim kimseye vermesn ,tunık için tekrar thanks

    YanıtlaSil
  5. Çok begendim maşaallah :) Çanta hariç :) Nedense onu sevmedim :(

    YanıtlaSil
  6. tunigin gercekten cok hos rengi olsun deseni olsun cok begendim :)

    YanıtlaSil
  7. Once gecmis olsun demek istiyorum...
    Yeni yazi yayinladigina cok sevindim. Blogunu severek okuyorum ve dört gözle yazilarini bekliyorum :)

    Simdi, kiyafet konusuna gelince...
    Normalde ben fusya renginden hic hoslanmam, ama elbisen çok hosuma gitti! Gule gule kullan :)

    X.

    PS: Benim Türkçem biraz zayif (yurtdisinda dogdugum ve oturdugum icin.) Insallah fazla yanlislar yazmamisimdir :D

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun.İnşallah en kısa sürede iştahla yemek yersin..Kombininide beğendim.Çorapta fena değil ama benim ayaklarım yaz kış buz gibi olduğundan bakarken bile üşüdüm ;)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun canım neler atlatmışsın öyle ..
    elbiseni çok beğendim çiçekli desenlere bayılırım..

    YanıtlaSil
  10. I am really imρressed with уour writing sκills as well aѕ with the laуout on your weblog.
    Ιs thіs a paid theme or did you cuѕtomize it yourѕelf?
    Anyway keeρ uр thе еxcellеnt quality writing,
    іt iѕ гarе to sее a nice blog like this one nоwadaуs.


    Feel fгeе tο νisit my webpage; seopreѕsor verѕion5
    (http://www.facebook.com)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)