5 Ara 2011

Aylin' nin Nikahı

                                                    Herkese tekrar Merhaba!
  Arayı açmadan yeni postumu hazırladm,geçenlerde kınaya gitmiştik ya işte birazdan da kuzenimin nikahına götüreceğim sizi.Yorucu ve bir okdr da keyifli geçti ee gelinin veya damadın çok yakını olunca da keyif bir kat daha artıyor :) Hadi hadi Buyrun bakalımm :)


  Ta taa işte beni görüyosunuz! Mavi tonlarında  ki elbisemle,hiç bu tonlarda kumaşlara bakmazken böyle bi kombin içinde buldum kendimi umarım sizde beğenirsiniz,kabarık kollu,çift kat yakalı,elinde kendi kumaşından önü drapeli arkası fiyonlu elbisemin.Kollarıda military tarzı sıra sıra düğmeli ama sanırım fotolarda çıkmamış :/



       Ben ayna bulurum da bakmam mı? Şekil -A ayna ve ben :) Sizin için bi de boydan çekileym dedim.Ve Yine gelenekleri bırakmadık gelin odasının yolunu tuttuk,bu resim şövalesi şeklinde ki aynada ordaydı,hem kendime bi çeki düzen veriyim,hem geline bakim,hemde  nikah başlamadan bikaç poz yakalıyım diye yerimi aldım.Pozlarım için tebrik aldım valla :)



       Bunlarda papuçlarım,bi çok kişi düşünebilir şalın la neden aynı renk almadın ayakkabını diye .( böyle soran çok olduda ) Bilerek altın sarısı (dore) tercih etmedim ,altın-gümüş ,abiye.....böyle ayakkabılar alındığında hep dolapta bekliyo bi özel gün olsada giyilseler diye farklı renkler olduğunda diğer kıyafetlerle de kombin yapması hoş oluyor.Bu yüzden cinslik olsun diye lacivert seçtim ,ben beğendim  ya siz??



Ne çokta severmiş poz poz çekilmeyi :)) Yanlış anlaşılmasın blog var diye değil ben hep sevmişimdir foto olayını :))




            Gelinin çiçeği ele alınmadan olur mu?? Aaa hiç olmaz bendeniz elimde gelinin çiçeği arkamda herkesin yaslanıp kırdığı  ısıtıcıyla beraber  masumane duruşumu sergilemişim :)




     Dayanamadım gelinimizin iznini de alarak bir tek bu pozu koyuyorum maşşallah! Aylin cim,kuzencim bir ömür mutlu ol inşallah,Rabbim ayırmasın !


Eşimle& Ben....



                            Kuzen Büşra..Oda tavsiye dinleyip kırmızı-siyah kombini yapmış kendisine de   pek bi yakışmış ,kısa  yarasa kol ceketin içinden dantel detayı da güzel değil mi?




Bu pozu çok sevdim!!!




Kızlar toplanmışşşş ,hadi resim çekilelim sanki hiç yapmadığım şey :D



Final pozumuz da Sevim ve Benden gelsin !! Güzel bi geceydi,tekrar böyle keyifli ortamlarda bulunmak dileğiyle ne diyim.Yorumlarınızı bekliyorum beni unutmayın anacım :)

***Modayla kalın-sevgiyle kalın***

15 yorum:

  1. kuzeniniz ceketini nerden almış öğrenebilir miyim çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Elbiseniz cok hos olmus, ayrica ayakkabilarda cok yakismis.. Bence iyi akil etmissiniz o renkte bi ayakkabi alarak:)

    YanıtlaSil
  3. elbise ne kadar hos ama ondan önce ayakkabılar daha hos bayıldım bide ben ne zaman acıp fotolara acaba elbiseyi nerden almıs yada ayakkabıları yakından cekmişmi acaba diyorum ve a a-h koymus sanki icimi okur gibi süper valla:) uzun zamandır yoktum doldurmussun burayı masallah devamını bekliyorum bu arada cok yazdım ama bende beklerim
    http://feyzannyeri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. I love these dresses. They are so beautiful.

    Visit my blog and follow each other.

    YanıtlaSil
  5. mehtap* kırmızı ceketini İstanbul Pendik te bi magazadan aldı...

    pinkdunya* Ayakkabılarla farklılık olsun istedim başardım galiba ;)

    feyza* güzel sözlerin için tşk ederim,böyle postlar ın devamı gelicek taipte kal ;) blogunu zıyaret edicem..

    izdiher* thanks ... did u realyy like it? :)
    ok, i'' ll visit ur blog :)

    YanıtlaSil
  6. ben kombinleri çok beğendim.Kıyafetler çok şık,kendinize de yakıştırmışsınız.

    YanıtlaSil
  7. Esra* tşk ederim,eteklerimi ve elbiselerimi kendim çiziyorum,kumaş seçimleri de bana ait,begenmenize sevindim (:

    YanıtlaSil
  8. ton çalışmak güzel oluyor..mavinin lacivertle uyumu çok güzel.iyi etmişsin.hem takım takım güzel olmuyor hem de senin dediğin gibi daha sonra kullanması sıkıntı..

    YanıtlaSil
  9. hepiniz harikasınız.. çok şık olmuşsunuz.. evlenen arkadaşada ömür boyu mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  10. wowww renkler modeller hepsi birbirinden süper bayildimmm :))

    YanıtlaSil
  11. güzel şeyler dükkanı* çok sevıyrm ben bu tarz kombinleri,kumas secmeyi,sonuc güzelse bende mutluyum

    emine G* cok tsk ederim :) inş yenileri gelicek

    duygu* tsk ederim,duygucum guzel dileklerinizi ıletıcm inş

    hey* bende bayılmanıza bayıldım :))

    YanıtlaSil
  12. Şalınız nerden? Veradan mı? :) Altının tamda bu tonlarında bi şalına ihtiyacım var da :) Görünce sevindim. Vera'dan ise Kışlık mı? Yazlık mı? :D

    YanıtlaSil
  13. s.a ja ben bu topuz tokasini nasil siparis edebilirim???

    YanıtlaSil
  14. ayaklarının güzelliği çoraplarınla birleşince süper bir görüntü ortaya çıkıyor tuba.

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)