14 Kas 2011

Kuzenimin Nişanı

   Uzun zaman düşündükten sonra (bir kaç yıldır) blog açmaya karar verdim.Bikaç arkadaşıma sorup destek alıncada bi deneyelim dedim işte burdayım! Beni tanıyanlar bilir konuşkan ve samimiyimdir.Bu içten sohbetimize herkesi dahil edelim bari dedimm düştüm klavyenin başına :)

     İlk yazı tercihi olarak kuzenimin nişanını seçtim , elbisem kendi tasarımım model-kumaş bulma hepsi bana ait.Son yıllarda sezona damgasını vuran bi renk tabi ki pudra...Gri şal ve portföyle birleştirdim çok gözü yormasın diye,normalde renkli giyinmeyi çok seviyorum ama nikah veya nişan için yeterli diye düşüyorum.


Elbise ara boy ben çok fazla uzun giyemiyorum,ayaklarıma dolanıyor gibi oluyor yada rahatlığına alıştım ondan da olabilir.Ayakkabılar yine son trendlerden burnu açık platformlu..Özellikle BANA HERŞEY YAKIŞIR programından sonra bu tarz ayakkabıların kısmetlerinin açıldığı bi gerçek :) 


  Elbisenin yakası hakim yaka burda şaldan görünmüyor  ama.Yaka açıldı derdini en aza indirmek için özel dikimde hakim yaka tercih ediyorum.Elbise giymeyi inanılmaz seviyorum hem derli toplu oluyo hemde ay üstüne giycem, içine gömlek  mi giysem diye düşünüp pffff lamak zorunda kalmıyorum.Eh modelleride kendim çizdiğim için şuan bi sorun yok.Sizin de dolaplarınızda varmı şık elbiseler?




 Eşim her zaman ki foto çekilmekten muzdarip,siz flash hastasıyken eşiniz '' ya yinemi ?'' diyorsa durum vahim demektir.Benim isteğimle çekilmiş bir foto olduğunu anlamak zor değil sanırım.Düğün-nişan kısaca özel gün olaylarını her daim sevmişimdir ,içimde engellenemez bir organizasyon isteği var nedir bunun kaynağı bilemedim ama seviyorum ya ben böyle gülümseyen ifadeyle musmutlu günlerde olmalıyım hep :)

 

     Evet doğru gördünüz bu ufaklık oğluşum!!! Hala ''Ablasııı senin ki koşuyo düşmesinnn! '' gibi sözleri duyup
'' Ablası değil annesiyim! '' desemde bu yaramaz oğluşum işte :)Kapanış pozunu birlikte verelim bari o hareketlilikle zar-zor yakalmışken bu pozu kaçırmayalım dimi?
           Herkese musmutlu günler diliyorum! Modayla kalın -sevgiyle kalınn! ***

9 yorum:

  1. blogun alemine hoş geldiniz hayırlı olsun kıyafetinde güzell...
    oğlunun olmasına çok şaşırdım çünkü çok genç görünüyon .Maşallah size...

    YanıtlaSil
  2. Cok tsk ederim hemen yorum yazmana hem sevindim hem şaşırdım acaba farkedilir mi die düşünürken?Daha cok yeniyim bakalım ögrenicek cok sey var ,tsk ederim yinede :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun blogun! :)
    Ben bu kıyafeti nereden hatırlıyorum acabaaa? ;) Çok hoş görünüyorsun..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun blogun öncelikle canım.. Kıyafetin tümüyle harika.. Çok güzel uyu içinde ayakkabın cantan çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Cok tşk ederim! ya cok acemiyim daha ama düzelticem inş. :)

    YanıtlaSil
  6. Maşaallahhh diyerek başlamak istedim ne kadar genç ve güzel bir annesiniz :)
    Tasarladığınız kıyafet ve renk seçimleriniz ise çok hoş...

    YanıtlaSil
  7. Yasemin* tsk ederim yasemincim.genc ve guzel anne? iltifat olarak sayıyorum :) sizde eminiö öylesinizdir,secimler için tekrar tskler

    YanıtlaSil
  8. merhaba cnm yeni buldum bloğunu,ne kadar hoş,kıyafetinde, bloğunda :) bu kıyafetinde çok hoş ama facede profil fotoğrafındaki elbisene bayıldım.o modeli paylaşman mümkünmü tatlım,kendine iyi bak,bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. pastaguvercini* Yeni bulman doğal,cunku blogumda yeni! Daha acemiyim tek bildiğim içimden geldiği gibi yazıyor olmam,akışına bırakma bu olsa gerek;)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)