25 Kas 2011

KIRMIZI Papuç!

                                             Selaaaaamm !!! İnşallah hepiniz afiyettesinizdir??
        Beni sorarsanız hayat koşturmayla gidiyor,ben ne zmn biyere yürüyerek gideceğim merak ediyorum inanın hep koşa koşa !!  En azından sağlığımız yerinde koşturabiliyoruz çok şükür buna da.Bloguma gelince Yeni bir post yazsam  derken  önce bi' kombin koyayım sonra listemdeki diğer postlar için hazırlık yapıcam.Valla yazıcak çooook şey var,eh ne de olsa yeniyim anacımm şu anda konu sıkıntısı çekmiyorum ilerde noolur Allah bilir :))



        Hızlı hızlı ne giysem derken gayet spor hopp hop sekebileceğiniz bu kombin çıktı.(Benim en spor halim bu spor ayakkabı giymiyorum desem : / )  Yengemin penceresinin önünde verilmiş süper bi poz :) desemde hiç inanmayın orta derece de bi foto.Oldum olası canlı renkleri severim ,kırmızı da bunlardan biri ,tam boğa burcu olduğum belli dimi? güzel sofrayla & güzel gardroba dayanamamak  :)) 

       Şimdi resimlere bakınca farkettim de biraz kırmızı-beyaz-lacivert olunca denizci teması gibi olmuşum benide gören marina ya gidiyorum sanıcak.Bi kaptan kamarasında poz vermem eksik kalmış.Çok seviyorum laciverti kurtarıcı gibi beyaz gömlek giy,kırmızı giy,pembe,bej hepsiyle çok güzel oluyo valla.Bi tane adam akıllı lacivert eteğiniz ( veya pantolonunuz ) olsun.Ohoo yanına uydurmak kolay..Şimdi geldi aklıma bitane daha laci-dore ohh ohh  hepsi de çok güzel duruyo bide benim gibi sahra veya vanilya çorap giyerseniz oldu da bitti maşaaallah :)


        İşte KIRMIZI papuçlarımda sırasını bekleyip sahneye çıktı.KIRMIZI ve RUGAN daha ne kadar patlak olabilirdi bilmem :D Baştan aşağı siyah giyinipte altına kırmızı giyebilirsiniz ,10 km den parlasalarda seviyorum kendilerini.Ayakkabıya düşkün bi yengem var her model her renk onda görebilirsiniz topuklu olmak şartıyla! Bigün onun dolabını size çekip göstermeliyim.Morali bozuksa hemen '' Bugün hiç keyfim yok bi ayakkabı almam lazım! '' cümlesini ondan çok rahat duyabilirsiniz.Hatta sizde peşine takılıp tüyolar kapabilirsiniz acaip zevklidir.Evet evet bigün ona gidip kesin çekim yapmam lazım :D  Serap hanımmmm duyurulur yakındaa sizeee gelicemmm!!! ;)


Hırka: MANGO
Etek : tugba cimen tasarım
Şal : VERA Şal&Aksesuar

Eveeet bu da gizemli evsahibimiz ki şuandan itibaren pek de gizemi kalmadı gayet güzel ortaya cıkardım onu :)
Bir insan hem güleryüzlü,hem düşünceli hemde marifetli olur mu? Hepsinin altından da en iyi şekilde çıkabilir mi diye sorarsanız arkadaşımı konuda tek geçiyorum.Beğendiği tarifi hiççç vakit kaybetmeden hemen deneyip   ''Yiyin bakalım nası olmuş,tv den aldım''  ve biz herseferinde  ham hum yerken ''süperrrr! ''  :D Sevim'cim bu ara rejimden dolayı aksattın süper kurabiyeler bekliyorum senden :) Eğer okuyosan şuanda canımmm iyi ki varsınn iyiki tanıdım seni,kıskançlık ,çekememezlik yapmadan,herzaman destekleyen,yanımda olan senin tabirinle '' Süpper'' bi dostsun! :)



Gelelim Sevim' ciğimin kombinineeee!
Gömlek: KOTON
Etek: tugba cimen tasarım
Şal: VERA Şal&Aksesuar  (%100 ipek olanlardan)



            Şal Armanda' nın %100 ipek olanlarından , tabii ki İpekevi çok kaliteli ve renk seçeneği acaip geniş. Yalnız Bulundukları şehirden temin edemeyenlere veya ipek olsun ama fiyatı daha uygun olsun diğenlere alternatif olarak  gösteriyorum.VERA' dan şal almak isterseniz kargo da yapıyolar.Malum şallar kurtarıcımız oldu,gönül istiyor ki bütün renklerden evde olsun çünkü hem modern hem pratik...



Acaba biz burda ne konuşuyoruz??? Yine bişeye gülüyoruz ama neye?? Bu fotoları çeken kuzenciğime de burdan teşekkür ediyorum,yakında düğünü var yine kendi tasarımım olan bi elbiseyle karşınızda olucam TAKİPTE kalın! :))




            Ayy! Finali bu fotoyla yapmasaydım içimde kalırdııı! Konu güya benim kırmızı papuçlarım-dı  taa ki Sevim'in yeni aldığı kokosh babetlerini görene kdr! Ühüüü ,''Nerden almış ?''diye soracağınızı tahmin ederekten Face den almış hatun devir teknoloji devri . ''Son çifti almış kalmamış maalesef''diyip burnumuzu çekmeye devam ediyoruz.

Kendinize iyi bakın görüşünceye kdr
**Modayla kalın-sevgiyle kalın!**

12 yorum:

  1. facebookta nerden almış diye soralım o zaman???

    YanıtlaSil
  2. bende tam sorsam diye düşünürken yazının sonunu okudum gercekten cok tatlılar güle güle giysin seninde etegine bayıldım bende lacivert renk hastasıyımdır senin etegin modeli helede o fiyonk yaktın beni valla saglıkla güzel günlerde güy insallah

    YanıtlaSil
  3. tuana* sosyete ayakkabıcısı galiba?

    feyza* bu fiyonklu etege talip cok yakında her rengınden bloga koyup satmayı düşünüyorum benim tarzımı begenenler için :) takipte kalın

    YanıtlaSil
  4. Aaaaaa! Krem Koton gömlek bendede var.. Cok hosuma gidiyor, cok severek giyerim :D

    Ikinizde kokos olmussunuz!

    YanıtlaSil
  5. Tuğba işine yaradıysa ne mutlu takılırsan yaz yardımcı olurum her zaman sevgiler .)

    YanıtlaSil
  6. aahh kirmizi ayakkabilar:) ben az istemedim zamaninda babam hep oda eksik kalsin diyerekten oyaladi beni :) soylemesi ayip biraralar kendimden gecip gordugum ayakkabilari eve stokladigim icin :)almamistim simdi kendim alacam bu seferde sozlum yok canim kirmizi renk dikkat ceker diyerken caydirdi beni :))) gule gule kullan:) banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. tugbacım burdaki şalın armandanın saks mavisinden mi?

    YanıtlaSil
  8. maral* evet Armanda ....VERAdan yine begendiysen gönderelim :) kargo bizden nasılsa ;)

    YanıtlaSil
  9. çorabınız çok hosuma gitti adı ne oluyo o çorabın rengi incelik numarası falan nedir öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  10. bende merak ettim çorabınızın marka ve modelini yazarmısınız.

    YanıtlaSil
  11. sanırım çoraplar vanilya rengi ve ayaklarında çok hoş görünüyor bu çoraplar.her kadın taşıyamaz vanilya rengini

    YanıtlaSil
  12. o çorapları öpüp koklamak istiyorum.

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)