20 Kas 2011

H.sonu Kombini

    Herkese Merhaba; mutlu h.sonları diliycem ama öğlen olmuş bile! Kendine  haftasonu programı hazırlayanlar  ya  son hazırlıklarını tamamlıyolar yada  evden çıktılar.Ben ise işteyim! Kendi işinde çalışmanın en kötü tarafı bu olsa gerek h.sonu aktivitelerini sıfıra indirmek.Halbuki avm ye gitmek güzel olurdu şimdi :)
Yeni yepyeni yerleri görmeye gidenler varsa şuanda benim yerimede gezin foto. çekin :)
    Gelelim yazımızın temasınaaa! Geçen h.sonu yakın bi arkadaşımıza toplanmak için kızlarla sözleşmiştik,cümbür cemaat ordaydık ,kızkıza muhabbetin hat safhada olduğu topluluklara oldum olası bayıldığımdan benim için gayet keyifli bir gündü.Liseden beri hiçççç kopmadığımız arkadaşlarım la(İstanbul' un farklı yerlerinde otursalarda)  her ay görüşüyoruz.Önceleri dışarda buluşmalar sık olsada artık çoğumuz evlendiğimiz için evde yayılıp pastalara yumulmak daha rahat geldiğinden dışarı buluşmalarını askıya aldık.Aslında yakın zamanda güzel bi mekanda toplanma fikride olabilir neden olmasın??!!
    Gelelim fotolara Rahat bi kombin seçtim pantolon -tunik .Aslında daha hanım-hanımcık bi seçim yapmıştım ama havanın kapalı olmasından cıx vazgeçtim.Kesinlikle baharda doğduğum belli yagmur yağınca,hava kararınca bende moral -5 :( depresif mode on!


       Diğer arkadaşlarının fotolarını da koymak isterdim stillerini çoook beğendiklerim var ama pek objektif sevdikleri söylenemez.Belki iler ki günlerde razı edip sizinle paylaşabilirim.Ben burda poz verirken onlar çaylarını yudumlamaya devam ediyolardı ,arkadaşımız çok güzel hazırlıklar yapmıştı ama kahvaltı bile yapmadan giden biz foto çekmeden hemen servise başladığımız için lezzettli salataların içinde bulduk kendimizi doğal olarak yarısı çoooktan mideye inmiş masayı çekemedim.

       Bu da endam sergileme! Biraz yamuk mu durmuşum ne? :)) Renkler güzel çıkmış en azından idare edin artık :) Acemilik işte naaparsın..
    Çantam boyundan zincirli isterseniz kısaltabiliyosunuz.Geçen sene internetten almıştım çekine çekine aldım desem? Ama görünce çok beğendim heh iyiki almışım dedim severek kullanıyorum,altın rengini sevdiğim için kombin yapmasıda kolay oluyor.Özellikle şu japon style sitelerde kaç kez doldur boşalt yaptım.Alan varsa memnunıyetını dile getirsin bilelim :)
  
    Bu da final fotomuz olsun biraz artistik bi poz oldu ama :)) yinede sevdim. Allaha emanet olun dostlarYeni postta görüşmek üzere.
                                                   **Modayla kalın-sevgiyle kalın**
   

6 yorum:

  1. Kızkıza toplantıları hep sevmişimdir sohbet eğlence dedikodu hepsi bir arada :) KIyafetine gelince çok güzel yine ben çantanı çok beğendim canım çok kullanışlı zincirli uzun çantalar hep hoşuma gitmiştir..

    YanıtlaSil
  2. En keyiflisi zaten kızkıza olanlar bide vakit cabuk gecmese! biz her ay toplanıyrz inş ilerde eklerim foto

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    siz çoook şekersiniz kii...
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle..
    samimi içten ve sıcacık..
    bayıldım paylaşımlarınıza:)
    seve seve izleyiciniz oldum hemencecik..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  4. tugbacım şalın ipekevi mi yoksa armanda mı? ben armandadan aldım bri tane su yeşili :) çok benziyor renk tonu...

    YanıtlaSil
  5. birtutamkekik* merhabaa :) begenmene coook sevindim,içten olmak 1.kuralımız :) yakındanda tanıssak emin ol oyleyim,gusel sozlerın ıcın tsk ederim :)

    maral*bu şal ipekevi maral ama dukkanda aynısının armanda olanı ben onceden almıstm. Diyorumya bende farklı markalardan var,kıyafetıme uyumlu olsun,basta tok ve parlak dursun tercihim bu,Vakko esarp takıp yazıyı arkaya getırınce gorurdu herkes ısmını,soylemesen kim bilcek onemlı olan kalıte bence

    YanıtlaSil
  6. bende armanda var ama bu kadr parlak deil malesef :( henüz ipek evi hiç kullanmadım ama aldığımda farkını görücem bakalm :)

    YanıtlaSil

Ben çok konuştum birazda siz yazın :)